♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

آغازی دوباره

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

فعلا که کسی نیست فقط سلام به آقاهی که همیشه هست....

بعد از پاک شدن وبلاگ حضور تو آرامش من که تمام دلنوشته های یک ساله ام توش بود تصمیم بر این گرفته شد که اینجا اداممه بدیم ....

اونجا دوستای خوبی داشتم و خیلی دوستشون داشتم ...همه ناپدید شدن ...ان شاالله بازم دوستای خوب پیدا میکنیم...


  • ܓ✿ بانوی بهار

نظرات  (۱)

سلام بهار عزیز شما که یه بار چوب بلاگفا رو خوردید چرا دوباره به وبلاگ رو اوردید وبلاگ همینه یه روز میای میبینی همه چیز پریده
بهتره شما هم به جمع ما بپیوندی و مطالبت رو توی وبسایت بنویسی اینطوری علاوه بر اطمینان خاطر هم تجربه سایت نویسی رو داری هم میتونی مدیر سایت باشی هم می تونی همراه با سایت و اعضاش پیشرفت کنی
پاسخ:
نیکوی عزیز  سلام از راهنماییتون ممنونم ولی من به وبلاگ بیشتر علاقه دارم و از طرفی به سایت نویسی تسلط کافی ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">