♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

گاه و بی گاه

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ
گاه و بی گاه که در چشمانت خیره می شوم لبخندی بی اختیار روی لبهای خشکم خود نمایی می کند.

خیره شدن در زلال چشمانت آرامش من است.

غرق می شوم در بیکران چشمانت و آرام می گیرم...

من عشق را ،محبت را ،دوست داشتن و دوست داشته شدن را در همین بیکران آموختم.

پس هیچ گاه از من نخواه خیره شدن در زلال چشمانت را با چیز دیگری در این دنیای فانی عوض کنم.

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

نظرات  (۲)

سلام
بیا سایت جوکوحال تا روحیت عوض شه...
بدو...
چرا معطلی؟؟؟

آخرین مطالب:
سوال  تصویری(جواب یادت نره)
یه کم بی ادبی + تا حالا دقت کردین
عاشق چشمای معصومتم دلبرم
پاسخ:
اینجی چرا شکلک خجالت نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">