♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

یک سال چه زود گذشت

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

یک سال به زبان ساده است.ولی در عمل 365 روز است که هر روز آن 24 ساعت و هر ساعت آن 60 دقیقه و هر دقیقه 60ثانیه و ...

روز هایی بود که آن قدر غرق خوشی بودیم که ساعت بی معنی می شد و روزهایی که آن قدر تلخ بود که ثانیه هایش را برای رسیدن به دقیقه ها می شمردیم...

به هر حال گذشت و امروز آغاز دومین بهار زندگیمان مبارک...




+این متن را روز 19 اردیبهشت آماده کرده بودم به اضافه ی یه متن دیگه ولی بلاگفا یاری نکرد .دیگه موند برای امروز ...

یک سال گذشت ...

ما به دور خود چرخیدیم و زمین به دور ما!!!

آنقدر آرام چرخید که نکند ما زمین بخوریم !!!

ولی ...

به زمین خوردیم ،اما بلند شدیم ...

گریه کردیم ،اما آرام شدیم...

بی تاب شدیم ،اما تاب آوردیم ...

بی قرار شدیم ،اما قرار هم شدیم ...

عجله کردیم ،اما صبور شدیم ...

خلاصه

بچگی کردیم ،اما بزرگ شدیم  و امروز یک ساله شدن عشقمان را جشن گرفتیم.

به گریه ها ،بی تابی ها،بی قراری ها،عجله کردن ها و بچگی کردن هامان خندیدیدم اما ،به بزرگ شدنمان در کنار هم افتخار کردیم ...

چشم بر روزهای بد بستیم و شیرینی عشقمان را به رخ تلخی های زندگی کشیدیم.

برای آغاز دومین بهار زندگی مان شمعی روشن کردیم و در دل عشقی جاودان از رب محبوب طلب کردیم....!

 

  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

سالگرد ازدواج

نظرات  (۱)

خانمم خیلی دوستت دارم
از خونه مجازی ای که ساختی هم ممنون
از اینکه از بلاگفا بیرون اومدیم هم ممنونم
پاسخ:
اولا که ما بیشترررررر

دوما هم خواهش میکنم ناقابل بید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">