♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

دلتنگی

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

برای گریه های روزانه ام دلیلی ندارم جز دلتنگی 

و برای دلتنگی های مداومم دلیلی ندارم جز مهربانی هایت

تو آیا برای مهربانی های بی حد و مرزت دلیلی داری؟




+ مهربانم،مهربانی هایت را دوست دارم اما خودم را لایق این حد محبت نمی دانم...

  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

دلتنگی

نظرات  (۳)

دلتنگی...

از دلتنگی و دوریو اینا متنفرم

پاسخ:
من نیز متنفرم...
دلتنگی میتونه شاخه ای از عشق باشه و خیلی زیباست :))))))))
پاسخ:
زیباست ولی پدر ادمو در میاره :))
خب خونه ی نو مبارک...
پ من کیم؟!
راجع به اون سه تا پست نظری ندارم!
راجع به این آخری هم باید بگم...دیگ به دیگ میگه رود سیا!
ولی خو من شرایط دیگ رو درک کرده و حرفمو پس میگیرم...
آقا میگم بلاگ خوبه!
نام و نام خانوادگی و کاربری و موبایل و اینا رو راستکی بدیم!امنه!
بهش اعتماد داری...چرا اینجا رو انتخاب کردی...با وجود اینکه اینم سروراش تو کشورای دیگس...هوم!
پاسخ:
سلومت باشی دختر خوب
شوما کو تاجی سری
اوهوم دیگ به دیگ میگه روت سیا سه پایه میگه صل علی ....:D
فعلا که بچه خوبیه
من کو همشو الکی دادم
اعتماد که نه...کلا به نت اعتماد ندارم ولی خب علاقه است دیگه ...
والا حاجی گف برو جایی که سرورهاش ایرانی باشه منم اومدم اینجی ...زیاد اطلاعات راجع بهش ندارم
راستی اومدم برات نظر بزارم گفت ثبت متن تبلیغاتی امکان پذیر نیست
کلا چها روزه برای وبلاگهای بلاگفا نمی تونم نظر بزارم میگه متن تبلیغی ...فک کنم بلاگفا باهام قهر کرده اومدم اینجی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">