♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

تجلی عاشقانه ها....

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

امروز می خواهم عاشقانه هایم را تجلی بخشم...

تو را در آغوش می کشم...

چشمانم را می بندم و نفس عمیقی از عمق جان می کشم تا بوی تنت مرا فرا بگیرد...

و ناگاه میبوسمت ،بوسه تجلی تمام عاشقانه های من است...




+واسه گذاشتن این پست تردید داشتم .به این دلیل که دلم نمیخواد کسی منا بی ادب فرض کنه...!خب بابا شوهرمه...شایدم کارم اشتباست .نمیدونم:(

+امروز کدبانو وار و برای اولین بار برای اهل خانه بستنی درست کردم...ان شاالله که بستنی سعادت داشته باشه و قابل خوردن بشه:))

نظرات  (۵)

  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام عزیزم خوبی؟
    از بستنی بگو
    D:

    پاسخ:
    سلام یار شیخ خوبی ؟
    خوش حال شدم نظرت رو دیدم
    بستنی نگو .بگو شفتالو ...البالو ...اینقدر خوب شد خودم تعجب کردم خیلی به صرفه است ...
    البته با توجه به تجربه حاجی معلوم بود خوب میشه ...
    حاجی مون در دوران جاهلیت توی بستنی فروشی کار می کرده :D
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر خوبید تازه وبلاگتونو.دیدم
    شمام همسر طلبه اید؟
    می تونم رمز مطالبتونو داشته باشم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    بله عزیزم همسرم طلبه است.
    بله میرسم خدمتتون رمز را عرض میکنم
    علی یارت خواهر
  • طلبه آینده
  • خواهر جان لطفا پیاممو حذف کنید حواسم نبود خصوصی نکردم
    پاسخ:
    چشم گلم حذف کردم
    دستورشو بذار ما هم درست کنیم تا ما هم تجربیاتمونو شیر کنیم
    پاسخ:
    چشم عزیزم
    همین جا میگم
    اگه نیاز به توضیح بیشتر بود بازم خدمتتون عرض می کنم
    1 کیلو شیر را جوش بیارید وقتی به نقطه جوش رسید حرارتش رو کم کنید.
    یک قاشق غذا خوری ثعلب رو با یک لیوان و نصفی شکر مخلوط می کنیم و به شیر اضافه میکنیم
    زعفران دم کرده را با نصف لیوان گلاب مخلوط و به شیر اضافه میکنیم
    اونقدر شیر را هم می زنیم تا شکر و ثعلب حل بشه بعد از روی حرارت بر میداریم تا نیم ساعت خنک بشه
    بعد توی فریزر می ذاریم و هر نیم ساعت درش میارم و هم میزنیم و باز میزارم حدودا یک روز طول می کشه بعد از پنج بار هم زدن دیگه نیاز نیست درش بیاری و هم بزنی دیگه میزاری تا کامل خودش رو بگیره .
    +میتونی خلال پسته توش بریزی
    +میتونی با ژله سرو کنی
    +برای تزیینش از شربت آلبالو استفاده کنی
    ان شاالله خوشمزه میشه
  • یار عبد فاطمه
  • اصلا هم کار زشتی نکردین.خیلی ها فکر میکنن طلبه ها احساس حالیشون نیس.واسه همین خیلی هم کار خوبی کردین گذاشتینش:)
    دوستتون دارم بازم وبلاگم تشریف بیارین
    پاسخ:
    ممنون بابت دل گرمی ...
    چشم خدمت میرسم عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">