♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

به مناسبت همینجوری!

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

گاهی مناسبت های همینجوری ادم رو بیشتر از مناسبتهای خاص خوش حال می کنه ...

دیروز یکی از همین مناسبت های همینجوری بود که اشک منا از شدت ذوق در آورد...

با آجی رفتیم حرم توی راه برگشت عروسکای خمیری پت و مت توی قاب چشمم رو گرفت به آجی گفتم یکی از اینا را بگیرم واسه حاجی گفت آخه به چه مناسبت ؟گفتم نمیدونم همینجوری گفت خب بخر ...

همین که جعبه اش را از فروشنده گرفتم از دستم افتاد و قابش شکست:((

خیلی ناراحت شدم دیگه هم برام عوضش نکرد فقط با چسب یک دو سه چسبوند :((

توی راه کلی ناراحتش بودم و خب کاریش نمیشد کرد مقصر خودم بودم ....

وقتی رسیدیم خونه زودی رفتم توی کمدم قایمش کردم و دیگه در موردش حرف نزدم از بس ناراحت بودم .

آقاهی هم اومد توی اتاق پیشم و یهو گفت بهت نمی گم چکار کردم که سوپرایزت کنم منم داشتم از کنجکاوی میترکیدم کلی ازش خواهش کردم تا بلاخره گفت برو دفتر خاطراتت رو بیار ...

وقتی دفتر را باز کردم با خط خوشگلش برام یه متنی را نوشته بود و چون فرصت بیرون رفتن نداشت هدیه نقدی گذاشته بود ...

بی اختیار اشکام ریخت زودی رفتم در کمدم و قاب رو بهش دادم دوتامون باورمون نشده بود که بی مناسبت به هم هدیه دادیم ...



+خیلی دوستت دارم حاجی جونم 

+ و باز هم کد بانو وار در جهت ارتقای سطح هنری خانواده ...امروز مشغول دوختن رو بالشتی تزِیینی برای زیر سری های مون شدم ...خیلیم خوشگل شد ...                                                        

                                                                                                                   تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

نظرات  (۱۶)

این بار نمی خوام برای خانومی بنویسم
برای همه زن و شوهرهایی می خوام بنویسم که همدیگه رو واقعا دوست دارند
نمی خوام منبر برم (چون پاکتی در کار نیست!!!) اما می خوام بگم
خیلی از موقعیت های همینجوری هست که خیلی راحت از کنارش رد می شیم
خیلی از این موقعیت های همینجوری رو با دست خودمون نابود می کنیم
و از دستشون می دیم
من که نمی تونم ادعا کنم تا حالا هیچ فرصتی رو برای ابراز علاقه از دست ندادم، شما چی؟
اگر نتونیم عشقمون به همسرمون رو ابراز کنیم، مطمئنا توی وجودمون نقص داریم،
نقصی که قرار بود، با ازدواج از بین بره اما بخاطر...
نقطه چین رو خودتون کامل کنید.
چرا ما (چه مرد و چه زن )حاضر نیستیم از ته دلمون عاشق همسرمون باشیم؟؟؟
پاسخ:
واقعا چرااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • طلبه آینده
  • سلام بانوی بهار عزیز
    راستی اون زیر سری های تزیینی که درست کردین عکسشو برامون بذارید
    پاسخ:
    سلام عزیزم چشم می ذارم
    سلام
    ممنون از حضور و نظرتون...
    بازم بیاید مهمونی فداییان مادر...
    برای تبادل هم بسم الله...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    ان شاالله سر میزنیم
    تبادل لینک؟بله حتما .بسم الله
    لایک داشت واقعا ;-) چقدر خوب
    پاسخ:
    ممنون:)
  • فرزانه رهبر
  • خوش به حالتون. خونواده خوبی دارید :)
    پاسخ:
    ان شاالله برای شما هم بهترین هاست
    مناسبت های همینجوری در کلام معصومین:
    ظاهرا از امام سجاد علیه السلام نقل شده است که فرموده اند اینکه بروم بازار و برای خانواده ام گوشت بخرم که دوست دارند، را بیشتر دوست دارم از صدقه دادن(یا انفاق، تردید از بنده است)...
    یا علی...
  • شاخه نبات ..
  • همسرتون طلبه ن؟ 
    اگ اره  خب خوشا به سعادتتون 
    پاسخ:
    اره عزیزم طلبه هستند ایشون
    ان شاالله قسمت شما هم بهترین هاباشه
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر عزیز.و مهربونم
    خیلی ممنونم که انقدر برات مهم بود
    به نظرم قشنگم هست اتفاقا و نفس کار مهمه که روبالشتیتو زیبا کرده
    معلومه با حوصله دوخته شده
    متشکرم از اینکه پست جداگانه ای برای نظرم گذاشتی
    یا علی 
    پاسخ:
    سلام به روی ماه طلبه آینده
    خواهش می کنم گلم
    نیاز به این همه تشکر نیست
    انجام وظیفه کردم
    "حضور تو آرامش من" در "فداک"...
    پاسخ:
    سپاس گذارم
    عشقتون پایدار
    پاسخ:
    :) ممنونم
  • آذین &گیتی
  • سلام
    چقد خوبه این مناسبتای همینجوری
    ان شاالله همیشه از این مناسبتا داشته باشید
    جالب بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    :))
    سلامت باشید
  • نشانه گمنام
  • سلام بانوووو
    ممنون از حضورتون
    وب زیبایی دارین
    انشاءالله در کنار همسرتون خوش باشین و هدیه های هین جوری به بدین
    برا ما هم دعا کنین بانوووو
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلااام
    سپاسگذارم
    ان شاءالله و همچنین.
    قابل باشیم حتما

    سلام
    إن شاء الله که خوشبخت تر بشین و خدا شما ( بالمعنی الأعم؛ شما و حاج آقا) رو برای شیعه حفظ کنه
    پاسخ:
    سلام تشکر.
    ان شاءالله.
  • یار عبد فاطمه
  • اجی حلالت نمیکنم اشکمو در اوردی...
    شوخی کردم.خب به این میگن عشق دیگه
    زندگی خوبی داشته باشید و سرشار از عشق
    التماس دعا
    پاسخ:
    وای ننه ...عزیزم ..تو که دل نازک تر از منی ؟
    ممنون گلم
    همچنین
    محتاج دعاتم
  • مـاه بـانو :)
  • ممنون بانوی بهار مهربانم از نظرهای قشنگی که دادی :)

    افتخار لینک شدنتونو تو کلبه ی حقیر ما میدین بانو ؟
    پاسخ:
    عزیزی شما
    بفرمایید
    منم لینک می کنم شما رو
    سهیلا دوست خوبم خوشحالم که به آرامش رسیدی و خوشبختی عزیزم ایشالا 120 سال کنار همسرت سالم و خوشبخت باشی.از من که گذشت برای تو دوست خوبم آرزوی سعادت میکنم 
    پاسخ:
    الهام عزیز سلام
    ممنونم
    چی شده
    مگه عقد نشدید؟
    مگه قرار نبود عروس بشی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">