♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

خ و ش ب خ ت ی م

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

من هستم و تو و لذت با هم بودنمان ...

ما هستیم و عشق و لذت یکی شدنمان...

ما هستیم و یکی شدن و لذت تا ابد باهم بودنمان...

تا ابد با همیم و خوشبختی یعنی همین...



سلامپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

+ این نوشته رو توی دفترچه یادداشت گوشیم پیدا کردم نمیدونم کی نوشتم ولی خوب موقعی پیداش کردم .

+ دوست خوبم خوشبخت شدن و حس خوشبختی داشتن سخت نیست .اگه تاحالا حس خوشبختی نکردی بدون سخت گیری  .

+ این یکی از کامنت هاست که حقیقت داره:خوشبختی همان لحظه ایست....
که احساس میکنی خدا در کنارت حضور دارد...
و تو به احترامش از گناه فاصله میگیری...

+ حاجی ما هم چنان به شما ارادت داریماااا.

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

خوشبختی

نظرات  (۴)

  • فرزانه رهبر
  • متن زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    امور رام شده ی مقدرات اند.،
    إن شآء الله میزبانتون باشیم...
    پاسخ:
    خدمت میرسیم
  • دانشجو معلم
  • خوشبختی همان لحظه ایست....
    که احساس میکنی خدا در کنارت حضور دارد...
    و تو به احترامش از گناه فاصله میگیری...
    پاسخ:
    درسته
  • یار عبد فاطمه
  • واقعا زیبا بود اجی گلم
    پاسخ:
    سپاسگذارمܓ✿

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">