♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

آسمان من

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

چه لطیف است آسمان من و چه آرام...

و چه نوازشگر است آغوش مهربانت

آن هنگام که ابر گلوی پر از بغضم را آرام نوازش میکنی و دعای باران میخوانی که این بغض لعنتی گلوی بیچاره ام را خفه نکند ...

زیر لب دعایی خوانده ایی و معجزه میشود..

چشمانم بارش بی پایانی می گیرد و دلم آرام میشود...




+منوی درباره من و تقدیم به ... فعال شد.

+ رمز مطالب حذف شد.ادامه مطلب ها بدون رمز قابل خواندن می باشد.

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

نظرات  (۱۴)

  • طلبه آینده
  • سلام دوست خوبم
    اسم بانوی بهار رو.خیلی دوست دارم آرامش خاص و عمیقی داره
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    من اسم واقعی شما را دوست دارم
  • فرزانه رهبر
  • چقدر قشنگ
    پاسخ:
    :)
  • همسر سید علی ...
  •  سلااااااااااااااااااااااااااااام بانوی بهار جان 
    خوبی ؟
    منزل نو مبارک 
    :))
    ان شالله چرخش بچرخه برات ...
    وااای که چقدر دلم برای متنات تنگ شده بود ...
    پاسخ:
    سلاااااااااااااام زن آقا جان
    خوبی گلم
    خوش آمدی ،سلامت باشی
    ما نیز دلتنگ شما بودیم
    ان شاءالله
    چه قدر این :

    چشمانم بارش بی پایانی می گیرد و دلم آرام میشود...

    رو دلم میخاد...


    بارش بی پایان چشمم آرزوست ...


    پاسخ:
    آرامش دل شما مهمتر بارش چشماتونه اگه با گریه آراوم میشید اون بغضه باید بترکه:)
  • طلبه آینده
  • سلام بر شما خانم گلم
    وبلاگ قبلیتون اسمش چی بوده؟
    پاسخ:
    سلام  به روی ماهت
    میگم
  • طلبه آینده
  • ممنون و.متشکرم از اینکه بنده رو جزو پیوندهاتون قرار دادید
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    :)
  • طلبه آینده
  • میخواستم ببینم قبلا اومدم وبلاگتون یا نه
    که متوجه شدم که احتمالا نیومده بودم
    منم وبلاگ تو بلاگفا داشتم که حذف شد
    پاسخ:
    ولی من قبلا وبلاگ بلاگفاتون اومده بودم
    نمیدونم شاید نظرم ثبت نشده
    احتمالا یه خیری بوده که اینجا همو پیدا کنیم
    پست هایی که میذاری خیلی آرامش بخشه.کلا حس میکنم خودتون هم آدم آرومی باشین و شخصیت دلنشینی داشته باشین :)
    پاسخ:
    سپاس گذارم
    این نظر لطف شماست
    این متن ها که از کوزه ی درون شما برون آمده خبر از آرامش شما می دهد ...
    رزقنا الله...
    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی 
  • طلبه آینده
  • آخی چه بامزه بود شلیلا
    گل که یک صفته شما قطعا بهترید

    پاسخ:
    :)
    لطف شماست
    مثل همیشه زیبا؛مثل خودت
    با این همه تعریفی که از زندگیمون می کنی واقعا جا داشت که و إن یکاد بذاری توی وبلاگ!!!
    پاسخ:
    به به حاجی گلم
    چه عجب اَ این وَرا؟؟؟
    البته دوستای وبلاگی مون چشماشون شور نیست حاجی
    همه چشم و دلاشون پاکه
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • من به خیالِ تو
    آرامم...

    می‌دانی؛
    من سال‌هاست به دوست داشتنِ تو آرامم...
    "افشین صالحی
    پاسخ:
    چه زیبا 
  • محمد محمدیان
  • بسیااار عالی
    پس هوای دلت آرام و آفتابی ست ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">