♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

سپاس خدایم را که بی منت می بخشد.

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ق.ظ

گریه کنان چشم به جهانی پر رمز و راز گشودم ...

جهانی که از همان ابتدا چیزی از پیچیدگی اش نمیدانستم ...

نمی دانستم روزی که من می آیم خدایم قبل از آن آرامشم را خلق کرده...

نمی دانستم روزی که من می آیم تو غرق در بازیهای کودکانه ات و بی خبر از وجود نیمه گمشده ات...

جهانی که خالقی بی بدیل دارد..

خالقی که بی منت می بخشد هم جان و هم آرام جان را ...

پروردگارا زبانم قاصر تر از آنی است که بتوانم شکر این همه نعمت بی منتی را که به من ارزانی داشته ایی را به جا بیاورم...

نمی دانم چه بگویم...

حرفی ندارم جز همین کلماتی که از کودکی از مادرم آموختم"خدایا برای داده و نداده هایت شُکـــر...


+ امروز روز تولدمه البته به ماه قمری (19 شوال )☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

+ اولین کسی که برای تبریک و سوپرایز کردنم تو ماه قمری هول میزنه کسی نیست جز حاجی ひげ。可愛い。 のデコメ絵文字

+ گاهی آقاهی می گه کاش از همون موقع تولد همو می شناختیم .یا اینکه کاش زودتر پیدات می کردم...ولی من راضیم ،شاید اگه زودتر بودی اینقد عزیز نبودی.

+ البته آقاهی هم راضی ٍ به رضای ٍ رب محبوب ولی یکم هوله ...ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

+کلی کار ریخته بود رو سرم وقتیم که تموم شد دیگه خوابم نبرد آقاهی رفت پشت بوم به عبادتش برسه منم که نتونستم بر بی خوابی غالب بشم و تا اذان صبح بیدار بودم ...بعد نماز آقاهی صدام کرد تازه میگه لامپم خاموش کن بعد بیا...آخه من که چشم و چار ندارم ...خلاصه خدمتشون رسیدیم و آقاهی بعد از یک دو سه گفتن ال ای دی کوچولوی دست سازش رو روشن کرد قشنگ تر از سوپرایز نور پردازیش بود و دلنشین تر از همه متن روی جعبه.

+ آقاهی به خاطر همه مهربونیات ممنونم ،واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم .شاید ...بیخیال ادامه حرفا ...حاجی جون مچکریم.

+ فاطمه عزیز بابت این سوپرایز زیبا ممنونم

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

تولد

حرفهای دلم

نظرات  (۳۱)

سلام
واقعا سپاس مخصوص خداست
تولدتون مبارک
پاسخ:
سلام
تشکر
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم اجی خوشگلم
    میگم چرا اینقدر دوستت دارم نگو که متولد یه ماه هستیم...
    منم 9 شوال تولدم بود
    به خاطر اینکه تولدمو تبریک نگفته بودی،حالا اصلا گیرم اشنا نشده بودیم من این چیزا حالیم نمیشه،امسال تولدتو تبریک نمیگم ان شا الله ببینیم سال دیگه چی پیش میاد...
    دوستت دارم عزیزم
    پاسخ:
    علیکم السلاااااااااام و رحمه الله...
    یا به قول یکی محکمممم سلاااااااام.
    وااااااااااای راست میگی خب پس ده روز ازم بزرگتری ....:)
    تولدت مبارککککککککککککککککک
    ما نیز هم
  • یار عبد فاطمه
  • یه کیک خیلی خوش طعم

    با چندتا شمع روشن

    یکی به نیت تو

    یکی ازطرف من

    الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

    به خاطر وجودت به افتخار بودن

     


     

    باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی

    هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی

    روز تولد توئه ..میلاد هر چی خاطره

     روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره

    تولدت مبارک عزیزم

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم
  • یار عبد فاطمه
  • بیا وبلاگم عزیزم.باهات کار دارم
    اضطراریه ها.یادت نره.هر وقت اومدی اینو دیدی زود بیا وبم
    واقعا به کمکت نیاز دارم
    پاسخ:
    میااااام نگرانم کردی..
  • طلبه آینده
  • آخی چه قشنگ تولدتون مبارک  ان شاءالله که سال های سال عمر پر برکت داشته باشید
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم بابت دعای قشنگت
  • فرزانه رهبر
  • یکی گفت امروز تولدت
    تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    کی گفته؟؟؟:)
    سلامت باشی عزیزم
    ضمن تبریک ولادت
    زندگی خوبتون مستدام...
    ضمنا سلام ما رو به حاجی بزرگوار اهل سحر و عبادت، ویژه برسونید...
    پاسخ:
    سپاس
    بزرگوارید .حتما
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • سلام....منم تولدتون رو تبریگ میگم خدمتتون....*_^
    پاسخ:
    سلام ،تشکــــر میکنم:)
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چقدر وبلاگتون شاده!!!
    :)))
    این مدل وبلاگا تو بیان خیلی کم پیدا میشه!!!
    :)
    پاسخ:
    :))
    ما اوومدیم آمار لبخند زدن و شادی توی بیان رو بالا ببریم دوست خوبم
  • همسر سید علی ...
  • سلااام بانو 
    تولدت مبارک ... ان شالله صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه همیشه زنده باشی ...
    ;)

    ان شالله زندگی پر از شادی و خیر و عاقبت بخیری در کنار حاج آقا داشته باشید ..


    پاسخ:
    سلاااام زن آقای مهربوننن
    ممنونم ....
    ان شالله زیر سایه امام زمان
    همچنین شما در کنار سید علی
  • همسر سید علی ...
  • راستی با کمال افتخار لینک شدید ...
    :)
    پاسخ:
    سپاس
    می لینکمت :))
    سلاااااااام


    اجی جونم تولدت مبااااااارک ایشالا صد ساله شی
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوش آمدی
    ممنونم عزیزم
  • خادم اهل بیت وشهدا ***
  • سلام بانو جان تولد قمری تان تبریک و تهنیت ..
    ان شاءالله امام زمانی باشیم...
    زندگیتون منور به نور خانم فاطمه زهرا(س)...
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    سپاسگذارم
    ان شاءالله
  • ✿شمیــــم زنــــدگی✿
  • تولدتون مبارک
    پاسخ:
    سپاس گذارم
    سلام عزیزم ;-) آرام دلم اسم عوض کردم خخخخ ! تولدت مبارک
    پاسخ:
    سلام گلم ...اسم جدیدت خیلی هم نازه ...
    سپاس بابت تبریک
    دیگه زیادی داره ازم تعریف می شه،
    فعلا نظر نمی ذارم
    پاسخ:
    آخ آخ آخ...

  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    لام لحظه بی تشدید است و لام تولد مشدد.این یعنی در یک لحظه می توانید بودن را دوبار تجربه کنید...

    سلام علیکم بانو جان
    تولدتون رو خیلی تبریک میگم...خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم
    خواهر نازنینم (یار عبد فاطمه) وب شما رو معرفی کردن...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم.منم خوشحال مخاطب گلی مثه شما دارم
    ایشون لطف دارن
    محتاج دعاتونم
    سلام
    پیشنهادی دارم:
    هر قدر که از روش ها و برخورد صحیح با مشکلاتتون بنویسید اینجاّ، بیشتر کمک کردید به جوونا...
    به راحتی طرح مشکلات کنید(البته مشکلاتی که معمولا تو هر خانواده ای هست) و راه حلشو که خودتون تجربه کردید رو بنویسید تا غول خیالی مشکلات زندگیّ، جوونا رو به فرار از ازدواج مجبور نکنه... امیدوارم رسونده باشم منظورمو...
    بازم ببخشید...
    پاسخ:
    سلام
    پیشنهاد خوبیه
    ولی من تجربه چندانی ندارم

    اما ان شاالله با کمک حاج آقا و دوستان سعی میکنم که این کارو انجام بدم ...
    خواهش میکنم.بابت پیشنهاد ممنون
    بر حسب وعده، فردا جمعه که تشریف بردید حرم، بنده ی حقیر رو هم دعا کنید، خواهشا دعا کنیدها...

    التماس دعای ۱زایر پشت در مانده....
    پاسخ:
    سلام
    ما ان شاءالله فردا شب حرکت میکنیم
    شنبه که مشرف شدیم حتما
    البته به شرط لیاقت
    مهمان ما باشید...
    پاسخ:
    انشاالله خدمت میرسیم
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خووبم
    شرمنده دیر برا تبریک خدمت رسیدم
    ان شاالله در کنار همسرتون خوشبخت باشین عزیزم
    خیلی التماس دعا دارمااااا
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلااااااام
    دشمنتون شرمنده
    ان شاالله
    همچنین برای شما
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر جون
    کجایید
    نیستید
    پاسخ:
    سلام خواهر عزیزم
    مشهد الرضا دعای گوی دوستان بودیم
  • مهدخت ناجی
  • عشقتون رو دوست دارم :)
    پاسخ:
    منم شما رو دوست دارم مهدخت عزیز
  • مهدخت ناجی
  • راستی تولد گذشتتونم مبارک باشه،انشالله صدو بیست سال در کنار همسرتون شاد و عاشق بمونید.
    پاسخ:
    انشاالله
    سپاسگذارم
    سلام؟؟
    مشهدید؟؟
    دعا فراموش نشه، حاجی بزرگوار هم بفرمایید دعامون کنن...
    پاسخ:
    سلام !
    بله .مشهد بودیم
    سفارش شدید
  • همسر سید علی ...
  • سلام بانو 
    کجایی پس ؟
    پاسخ:
    سلام فاطمه عزیز
    در کنار امام رئوف دعای گوی شما بودیم
    سلام مرسی که به وبم اومدی
    شما رو لینک کردم
    پاسخ:
    سلام
    بش برسی:):$
    سپاس
    لطف کردید
    لینک میشید
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر گلم
    زیارتتون قبول باشه
    ممنونم که نایب الزیاره بودید
    خوشحالم که دوباره برگشتید
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    قبول حق ان شاالله
    خواهش
    منم خوشحالم دوستایی مثه شما دارم:)
  • منتظر المهدی
  • سلام

    خواهش میکنم

    بسیارمتشکرم ازحضورپرمهرتون.
    پاسخ:
    سلام
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم اجی جانم
    خوبی گلم؟
    زیارت قبول.منم دعا کن
    پست رمز دار رو به عنوان پست ثابت گذاشتم.هرموقع اومدی پیشنهاداتتو ذکر کن گلم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام خواهر جون
    قبول حق
    چشم
    حاجت روا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">