♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

شیرینی تولد بی بی

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

معصومه فلسفه شیدایی است و غزل ماندن و بودن ، معصومه نگین ایران است که در قم ،شهر اقامه می درخشید...



سلام43079_29vfnr8_th.gif

+امروز به مناسبت تولد بی بی عزیزم حضرت معصومه سلام الله علیها (با کمی تاخیر)شیرینی درست کردم .این تنها کاری بود که تونستم انجام بدم .ان شالله که خوشحال شدن .



اینم عکسش

  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

نظرات  (۱۷)

  • محمد شورگشتی
  • آفرین.

    کار قشنگی ست ، فرمود در عزای ما غمگین و در شادی ما شادمان باشید.

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    هوم به به دستپخت خواهرم به نظر خوشمزه میاد...
    نوش جونتون.التماس دعای فرج
    پاسخ:
    علیکم السلام زن حجی
    اوهوم خعلی خوشمزه شد.جاتون سبز:)
    حاجت روا
  • طلبه آینده
  • سلام بر دوست هنرمندم
    خوبی 
    خوشی
    سلامتی
    چه کار خوبی کردی
    ان شاءالله که حضرت معصومه هم قبول کردند
    پیراشکی کرم داره؟
    واقعا خوشمزه است
    خیلیم خوب تزیین شده
    بازم از هنرمندیاتون برامون بذارید(;
    نوش جان:)
    پاسخ:
    سلام خواهر جون
    خوبم
    خوشم
    سلامت نیستم ان شا الله میشم
    اره ...چقد کرمش ....اَه اَه..
    ولی در کل خوشمزه است
    هنرمندیییییییییی:)خخخ ...دارم مدل پرده های خونه را عوض میکنم .مامان آقاهی ساده دوخته بود شکافتمش پیلی دار دوخونیدم ...یعنی دست پرده دوزا از پشت بسته شد..هههه

  • زهرا نیازی
  • افرین ;-)
    پاسخ:
    :)
  • طلبه آینده
  • اِ  شما کرماشو دوست ندارید بر عکس من 
    خیلی خوبه که ابتکار دارید
    اون پوشیه هم حالا میگم ان شاءالله تو خاطرات بعدی
    حرم میرید التماس دعا
    پاسخ:
    نه یه جوریه
    حال بهم زنه
    باشه منتظر خاطرات بعدی هستم
    حاجت روا






    کلا کف بر شدم وقتی شیرینی های دست ساز خانومی را دیدم
    همچنین وقتی آمار کلبه ی قشنگش و تعداد نظرات رو دیدم
    از همه سر زنندگان!! و نظردهندگان و... ممنون
    هرچند نمی تونم خیلی شیرینی بخورم ولی یکیش رو به نیت همه ی شما می خورم
    پاسخ:
    کلا حاجی ما خوش ذوقه:*
    خداکنه همیشه کیک پختناتون تو روزای تولد و نذری پختن تو روزای وفات رو داشته باشید و ادامه بدید .
    یه زمون که هنوز آرد و نون و همه چیز گرون نبود ما هر چند روز یه مناسبت کیک پزون یا غذا پختن یا سفره تو خونمون داشتیم.عیدا هم شیرینی پزون.
    یا آخر هفته شب جمعه ای برای شادی روح اموات تا ده بیست در اون طرف و این طرف نذری پخش میکردیم از خرما و حلوا گرفته تا گوشت قربونی و غذای آبگوشت که همسایه ها خیلی دوست داشتند.
    اما امان از کم پولی و گرانی.دیگه مفلس شدیم.
    پاسخ:
    ان شاالله خدا به مال و اموالتون برکت بده تا در این راه خرج کنید
  • محب مهدی (عج)
  • احسنت.بسیار عالی و زیبا.نوش جان.عیدتون مبارک
    پاسخ:
    ممنون.
    عید شمام مبارک باشه
    سلام. نوش جان...
    پاسخ:
    سلام
    به به چه عالی
    دلمان خواست
    پاسخ:
    :)
  • محب مهدی (عج)
  • سلام.ممنونم از لطفتون
    پاسخ:
    سلام.خواهش .
    بازم تشریف بیارید خوشحال میشیم
  • منتظر المهدی
  • سلام علیکم

    بسیارمتشکرم ازشما

    اجرتون بامولا

    یاعلی .
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام علیکم بانوی بهشتی..
    مبارک باشه این ایام.
    ان شاءالله همیشه از شادیها بنویسید.
    عجب شیرینی هایی..
    ما شاءالله به این هنر..
    آقا دیگه پیراشکی کرمدار چیه؟
    خب به ماهم یاد بدین.
    زکات علم نشرشه ها
    :))
    پاسخ:
    سلام یار شیخ !!!
    چه عجب از این ورا !!!
    پیراشگی کرمدار یه نوع پیراشکی هست که کرم داره :D
    والا یکی زکات علمش را داده بود منم ازش استفاده کردم .

  • فرزانه رهبر
  • منم شیرینی می خوام...
    پاسخ:
    بفرمایید پقابل نداره
    ساعات خوش زندگیتان را انفاق کنید
    پاسخ:
    !
  • طلبه آینده
  • سلام بر بانوی بهار 
    خاطرات من ٦  رو گذاشتم دوست داشتید بیاید
    پاسخ:
    سلااااااااام عزیزم
    بله بله توی لیست دنبال شدگان هستید
    متوجه شدم
  • محمد محمدیان
  • و چه زیبا شهر خانم حضرت معصومه بزرگترین و برترین شهر جهان شیعه است
    پاسخ:
    بله همین طوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">