♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

پروانه

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

زن اگر حشره بود ،پروانه آفریده می شد...

.

.

.

.

پیله ایی که پروانه بشوی...

پیله ایی که برای پروانه شدن تلاش نکند ،پروانه هم که بشود پرواز نمی آموزد ...............




+خدایا من تمام تلاشم را میکنم...

+خدایا پروانه اگر پرواز نکند نباشد بهتر است...

+جمعه است و دلتنگی دم  غروب خداجونم عجل لولیک الفرج

  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

دلتنگی

نظرات  (۱۷)

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    لایکـــــــــــــخواهرـــــــــــــــ
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    سپاس
    حاجت روا
  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • باز درد غروب جمعه روی دلم تلنبار می شود
     باز غصه ی تنهایی مهدی زهرا تکرار می شود
    باز گناه من و دیگران می شود همان سیلی که
    کنار پلک های ورم کرده مولا آشکار می شود
    پیله
    پروانه
    پرواز
    ...
    و هر پروانه ای دوست دارد حتی اگر دست تقدیر او را ساکن غربت بیابانی دور کرد؛

    لا اقل نسیمی مهربان نوازشش کند،

    یا برگ سبز گلی همیشه بهار در کنارش باشد برای آرام گرفتن در آغوشش؛

    و دوست دارد وقتی طوفان و گرد و خاک به هیچ می انگارندش کسی پروانه صدایش کند
    پاسخ:
    نیاز داشتم به حرفات اقاهی جونم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    :)آمــــــــــــــین
    اللهم عجل لولیک الفرج
    راستی اجی جون لاااااااااایک
    پاسخ:
    قربون شما رویا خانم
    کوتاه ترین دعا 
    برای بلند ترین آرزو

    [گل]اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج[گل]

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    سلام
    خوشحال میشم سربزنید.

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسیم
    زن اگر گیاه بود، "گل" بود :)
    پاسخ:
    و اگر حیوان بود آهو آفریده میشد:)
  • محب مهدی (عج)
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    آمین
    :)
    پاسخ:
    و اگر پرنده بود حتما طاووس بود 
    شاید اگر پرنده بود سیمرغ میشد تا جهان زیر سیطره اش باشه:)
    پاسخ:
    شاید
    به به چه متن قشنگی 
    چه قدر استعاره داشت(;
    پاسخ:
    ممنون
    :)
    الامسافرصحراخداکند که بیایی
    امیدغایب زهرا خداکند که بیایی
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • زن زنه....نه... حشره نه گیاه...ممنون از حضورتون در وبلاگم
    پاسخ:
    ما هم خوشحالیم که انسان و اشرف مخلوقاتیم
    خواهش
    وبت شدیدا قشنگه....

    مرسی اومدی....لینک و دنبال بکنیم؟
    پاسخ:
    شدیدااا؟؟؟
    مثل اسم شما که من شدیدا دوستش دارم
    بله حتما
    اوخ اجی ببخش اصن حواسم نبود شما اصن جزو لیست دنبال شده گان نبودید الان اوردمت تو لیست ببخش به خدا
    پاسخ:
    این دفعه اشکال نداره تکرار نشه لدفن:)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • آذین &گیتی
  • خیلی زیبا بود

    لاااایک
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">