♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

العجَلَ العجل،یا مولای یا صاحب الزمان

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

صدای آب بی گمان ذهن هر خسته جانی را التیام می دهد...

و صدای باران که آرامش جان عاشقان می شود...

و صدای پرندگان لذت بخش است در آن هنگامی که سرود محبت سر می دهند...

اما من امروز صدایی زیباتر شنیدم ...صدایی که آرام در گوشم زمزمه می شد...

صدایی که سر تا سر آرامش را به وجودم هدیه داد...

وقتی در گرگ و میش صبح بعد از نجواهای عاشقانه با رب محبوب صدای مهربان همسرم را می شنوم...

صدایی که خواسته یا ناخواسته آرام جان عاشقم شده...

صدایی که امروز زیباتر به گوشم آمد وقتی نوای العجل العجل برای ظهور نور سر می داد.وقتی؛دعای عهد در گوشم زمزمه می کرد...

بی شک این زیباترین ملودی دنیا بود...





+خواب دیدم مامان حاجی بهم یه انگشتر عقیق سرخ با یه روسری هدیه داد. ...

+ از شبنم عشق خاک آدم گل شد*صد فتنه و شور در جهان حاصل شد*صد نشتر عشق بر رگ روح زدند*یک قطره از آن چکید نامش دل شد...شکلک های شباهنگShabahang


نظرات  (۵۱)

  • ابوالفضل مهدوی فر
  • سلام
    زیبا بود.وبلاگ خوبی دارید.
    به وبلاگ من هم سر بزنید:
    پاسخ:
    سلام
    سپاس

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    * ***** ** ******* ** **** **** ***** ** *** ** *** *****
    +
    حاجی جان تبریک...

    پاسخ:
    ان شالله
    هر چی خدا بخواد
  • مـاه بـانو :)
  • عالی بانو جان وب عالیی داری خانومی :)

    التماس دعا :)
    پاسخ:
    سپاس
    حاجت روا باشید
  • مـاه بـانو :)
  • ممنون خانوم جان :*

    با افتخار لیتک شدی:)

    موفق باشی ان شاءالله

    منتظر نظرای زیبات برای دست نوشته هام هستم خوشحال میشم کمک کنی :)
    پاسخ:
    سپاس ماه بانو جان
    سلامت باشی
    نظر حتما البته شما باید به من کمک کنی :)
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخ من بدجور مراقبم که بدبخت نشوم.من بی معرفت نیسم اجی.
    اگه دوست داشتی کد امینتی رو بردار.اگه دوست داشتی .
    پاسخ:
    میدونم گلم شوخی بود
    کد امنیتی کجا رو ؟
    ممنون
    پاسخ:
    هااا؟
    خواهش می کنم
    همچنین
    اگه دوست دارید منو توی لیست دنبال کننده هاتون بزارین
    من هم دنبالتون می کنم
    پاسخ:
    چشم
    دنبال شدید
    صبحی که با العجل العجل شروع بشه ، جمکران شبش بیشتر می چسبه
    پاسخ:
    جمکران شبش که با سیریش چسبید کنج دلم مهربونم:*
    ممنونم حاجی .توی راه هر سری که چشمم رو به فیروزه ایی های گنبد می دوختم به آقا می گفتم حالا من هیچی حاجی مون رو حاجت روا کن...:)

  • همسر سید علی ....
  • سلام 
    خوبی بانو
    عاقا تبریک می گم بهتون پیشاپیش قدم نو رسیده رو 
    نی نی هم دخمله 
    ؛)
    پاسخ:
    سلام
    من خوبم خودت خوبی ؟
    سفر خوش گذشت؟
    هااااااااا!!!
  • مـاه بـانو :)
  • سلام بانوی بهار

    ممنون از دست نوشتت خانوم گلی پیشنهاد میکنم تو وبلاگت بذاریش :)

    عالی بود خواهری جان :*
    پاسخ:
    سلام گم
    خواهش میکنم
    پیشنهاد خوبیه ولی تر جیح میدم یکی از نظرات اون پست باشه
    همچنین
    ممنون
    پاسخ:
    :)
    سلام خواهر خوبم ..
    عخی چه زیباااا فک کنم دلت میخواس تا شب حاجی تون بگن العجل العجل ..:)  :)   :)

    عزیزم ان شا الله خیره ...انگشتر کلا تو خواب خوبه وقتی هدیه میشه ...مبارکه هرچی هست ..
    پاسخ:
    سلام گلم
    اره خیلی دلم می خواست
    ان شاالله
    عزیزی شما
    ممنونم
    به هر حال خوشحالم بنده رو برای صحبت انتخاب کرده بودی
    اره منم دوازده ساله سراغ دارم ولی نسبت به جامعه ی ما شونزده سال جزو سنای کمه
    چون دوستمم بود برام جالب بود

    پاسخ:
    :)
    قربونت
    ان شاالله دوستتون خوشبخت بشن
    بانوجان باید رو اون ادامه مطلب سبزه میزدی گلم.. اگه زدی نرف بفرما گرم لینک ادامه مطلب...یه کپی پیس حله (*^_^*)o (^‿^✿)o



    http://reyhan135.blogfa.com/post/25
    پاسخ:
    میدونستم گلم
    باز نمی شد الان خوندمش
    عجب جلسه ایی بودا
    😄😄😄😄

    همه اش به پروندن پشه گذشت....^_^||^_^||...

    شما ساکن قمی ابجی؟
    پاسخ:
    همینه دیگه جلسه فوق سری میگیرید پشه ها به عنوان جاسوس اومدن...خخخخ
    بله
    اره اونم جاسوس گروه خونی بودن...


    عزیززززم خوش بحالت سلام منو به بانو حضرت معصومه برسونینا#^_^#•﹏•

    شاید خداخواستو منم باشما همسایه شدم ان شا الله *^▁^**^▁^*
    پاسخ:
    خخخخ
    چشم عزیزم
    ان شاالله.فقط زود بیا همساده
    کامنتم اومد؟؟؟
    پاسخ:
    کدوم کامنت
    اره
    منم دوتا کامنت خصوصی برات هشتم
    ببخشید، باید خودم نظر رو خصوصی می کردم، عذر میخوام...
    پاسخ:
    خواهش می کنم.

    قهرمان غزلیات منی ...می دانی ...؟
    لا به لای غزلم درد مرا ...میخوانی ...؟

    گل خورشیدی این باغ پر از اعجازی 
    لحظه ها در نفس صبح غزل پنهانی ...

    مثل آیینه ترک خورده لب احساسم 
    و تو در لای همین قاب ترک می مانی 

    توی بازار دو چشمان عزیزت گم شد 
    دل این برده ی خوش آتیه ی کنعانی 

    پای من باز به دنبال تو تاول زده است 
    برده ای هوش دلم را به همین آسانی 

    تا به معراج رسیدم تو شدی معجزه ام 
    غزلم سوره ی عشق است تو شرح آنی .....

    قهرمان غزلم... باخبری از دل من 
    دوستت دارم و دانم که تو این می دانی♥♥

    بگو بح بح #^_^
    پاسخ:
    بَ ب َ به به بح بح هههههههه
    نکنه از طریق واسطه اینو به دستت رسوندههههههه؟؟؟
    دل نیست، که هست بسته ی خونابه

    یک اسب و کشیدن دو تن ارابه

    مانند تمام حس یک ماهی که

    چسبیده به سطح داغ ماهیتابه

    عخی 😄😄😄😉😉😘😘😘♡♡♡♡
    پاسخ:
    عخیییییییییی
    جیگرم کباب شدددددددد
    نه بابا خخخخ... 

    کلا عاشق شعرم 
    ..

    اینم تقدیم شما و حاج اقاتون😊😍

    با لبخند تو

     

    فصل سیب


    هرگز تمام نمی شود


    می خواهم


    هر لحظه ی خوبی را با تو


    با اشتیاق گــاز بزنم 
    ....




    من!


    برای کشف دنیای تو آمدم


    تو!


    برای فتح دنیای من آمدی😊😊😊😊😉

    پاسخ:
    عخی...
    چه شعر قشنگی ....
    :)
    ممنونم
    واسه خودته؟

    نه مال شعرای دیگه اس.. راسی حلال کن من انگاردیرپیام دادم وای ببخشید
    پاسخ:
    فک کردم شاعری:)
    نه گلم اشکالی نداره

    بارون تموم شده
    دیروز بارون بارید :)
    دعا گویتان هستم
    پاسخ:
    سپاس:)
    شاعرنیستم اماخوب مینویسم😊😊😊😊
    پاسخ:
    :)
    سلااااااااااااااااااااااااااام

    ابجی جون من عارفه ام به اضافه بانو.خخخخ

    بالاخره بعد از تلاش های مکرر خودم و تنی دیگر اینجانب بلاگی شدم رفتتت....

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    سلااااااااااااااااام
    مبارکه بانو

  • بچه شیعه غدیر
  • مطالبتون خیلی بانمکه
    باافتخار لینک شدید
    پاسخ:
    ممنون 🌷
    خواهش می کنم
    پاسخ:
    :)
    ...!!؟؟
    پاسخ:
    ممنون بابت تذکر تون
    چی بگم اجی جون.. فقط چشم بدستای خداست ببینم چی میشه....😞😞😞
    پاسخ:
    ان شاالله خیره
    ایشالله که خوابت خیره ..
    پاسخ:
    ان شاالله
    سلام به منم سر بزنی خوش حال میشم
    پاسخ:
    سلام
    :)
    سلام خواهرجان 
    کاش نظر خودتون هم در این مورد میگفتید؟ :)
    پاسخ:
    سلام
    نظر شما کافی بود
    http://hadihoda.blog.ir/1394/05/be-silent-2
    سهیلا زود زود به روز کن مثه وب قبلی خاطرات روزمره تو بنویس
    پاسخ:
    عزیزم زیاد مثه قبل وقت ازاد ندارم
    زود به زود به روز شدن برام سخته
  • معبر سایبری فندرسک
  • خداقوت
    قلمتون زیباست 
    پاسخ:
    تشکر
     سلام...

    یه پست گذاشتم و یکم حرف زدم با همه...حتما بیا و بخونش...

    حتما بیا...
  • فرزانه رهبر
  • اللهم عجل لولید الفرج
    پاسخ:
    آآآآآآآآآآمییییییییییین
    تشریف نمیارید؟؟
    پاسخ:
    کجا؟
  • *-یکـــ بانـــــو -*
  • سلام خواهری...
    وب زیبایی داری...
    ان شاءالله همیشه خوشبخت و سلامت باشید...
    لینک شدی؛دوست داشتی سر بزن و لینک کن...^_-
  • عارفه الزهرا
  • سلام ابجی جونم کجایی
    پاسخ:
    سلام
     سلام سلام سلام سلام سلام....صبح بخیر :)


    آپم آپم آپم آپم...بدو بیا :)))))))
    سلام بانوی بهار شما کجایی
    دلمون براتون تنگ شده)=
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    همین اطراف
    دل به دل لوله کشی داره:)
    مولا خودت میدونی امید زندگی من ظهور شما و عدلی که خداوند نویدشو داده!

    چقدر صبر و انتظار سخت و پیرکننده است!
    پاسخ:
    صبر هم شیرین است خوشبین باید بود به انتظار فرج
  • عارفه الزهرا
  • ابجی کجایی نگرانتم.؟؟؟
    پاسخ:
    همین دور و اطراف نگران نباش عزیزم
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااام...آپم بدو بیا
  • همسر سید علی ...
  • سلام خوبی ؟
    نیستی ؟
    کجایی پس ؟
    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله خوبم
    درگیر مهمان داری و این حرفا
    هستم
    آیا می دانستید تعبیر انگشتر در خواب فرزند هستش ، ان شاء الله
    پاسخ:
    نه نمی دانستیم اما از وقتی این خواب را دیدیم چندین نفر تعبیرش را گفتند و ما دانستیم
  • همسر سید علی ...
  • سلااام بانوی لطیفم 
    وااای خیلی خوشحال شدم ... ان شالله دفعه ی بعدی خبر یه نی نی تپل و مپل و سالم و صالح و خوش روزی و خوش قدم رو بهم میدی ... خوابشم که دیدی :)
    عاقا این گنجینه ی غیب خدا رو خیلی خوب اومدی ... یعنی عاشق این خدام ..
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    :)
    ان شاالله
    :)
    مطالب قشنگی داری گلم
    با تبادل لینک موافیقی؟
    اگه موافقی با این اسم لینکم کن
    ••✿.. عاشقانه های رزا..✿••

    تو هم خبرم کن لینکت کنم
    خوشحال میشم بهم سر بزنی

    مطالب قشنگی داری گلم
    با تبادل لینک موافیقی؟
    اگه موافقی با این اسم لینکم کن
    ••✿.. عاشقانه های رزا..✿••

    تو هم خبرم کن لینکت کنم
    خوشحال میشم بهم سر بزنی

  • محمد محمدیان
  • جهان بسیار به وجود آقا نیاز داره

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">