♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

زلال چَشمانت

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ

چه عاشقانه آرامی است ،صدای تپش های قلبت آسمانم ...

عجب آرامشی دارم وقتی قلبت ممتد مرا می خواند ...

و تن رنجورم را لبریز از عشق می کند ...

و چه زیبا جریان زندگی را به وجودم گوش زد می کند ...

میدانی آسمانم ؟

میدانی هُرم نفسهایت چقدر دل انگیز است؟

آری  هُرم نفسهایت دل انگیز است ...

دل گرمم می کنند در این عصر یخبندان...




+ نَفس بکش که برایت نَفَس نَفَس بزنم...ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

+میدانی آسمانم گاه که در زلال چشمانت غرق می شوم آرامشی دارد این دل که .........Valentine smiley 193

+آرامشم:

باز بایدبه همین دوستت دارم های کوتاهم بسنده کنی،هنوز هم احساس در کلام نمی گنجد

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

نظرات  (۱۱)

عاااااااااااااااااااالی بود
پاسخ:
ممنونم
  • 🍁عارفه الزهرا🍁
  • عاشقانه هایت زیبابود بانووووی بهاار
    پاسخ:
    :)
    به به چه زیبا
    چه عشقولانه(;
    پاسخ:
    :)
    هنوز با زبان گنهکارم میگویم دوستت  دارم!
    بیا ای گل نرگس!
    بیا!
  • ✿شمیم زندگی✿
  • لایک
    پاسخ:
    :)
  • بچه شیعه غدیر
  • چه عشقولانه خدایاااااااااااااا
    پاسخ:
    :)
    عالیییییییییییییی
    پاسخ:
    :)
    موفق باشید...
    ...
    پاسخ:
    !!!
    هههییی
    پاسخ:
    :(
  • زهرا نیازی
  • خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    سپاس گذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">