♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

مجروح عرفه

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

سلام

اینقدر این مجروحیت واسم سخت تموم شده که مجبور شدم کُل ِ ، اِکو سیستم وبم رو زیر سوال ببرم و پستی متفاوت بنویسم ...

بعد از نماز ظهر راهی حرم شدم ...

بعد از گذروندن حیاط و اون همه شلوغی بالاخره خواهر را توی شبستان بالا پیدا کردم که از صبح رفته بود برای کلاس و بعدهم نماز و دیگه مونده بود برای دعا ...

نشستیم چاق سلامتی کردیم و اعمال را شروع کردیم .آقای حسینی قمی هم سخنران جلسه بودند همین اول کاری یهو یه خانمه از پشت سرم اومد بلند بشه که زانوش محکم خورد توی کمرم ...آخی از عمق جان گفتیم ولی ایشون انگار متوجه نشدند...

دعا شروع شد و توی حال و هوای دعا بودم که انگار خانمه باز میخواست بلند بشه دستش رو گذاشت روی شونه ام و دوباره زانوش رفت توی کمرم...آخ...ایندفعه گفت ببخشید ...گفتم باشه...

دعا تموم شد و مداحی شروع شد منم توی عمق روضه ،یهو دیدم یه چیزی محکم کوبیده شد تو سرم ...سرمو آوردم بالا دیدم بله...یه خانمی داشتن رد میشدن نایلونی که توش مفاتیح رو گذاشته بودن خورده تو سر من ...خانم کناریمون دلش سوخت گفت وای خانم لااقل یه ببخشید بگو اونم اصلا نشنید و رفت ....

خلاصه از ناحیه سرو کمر مجروح شدم...آجی هم که بنده خدا نمی دونست بخنده،دعا گوش بده،دلش برا من بسوزه یا گریه کنه...

حقیقتش دیگه ترسیدم اتفاق دیگه ایی بیفته واسه نماز مغرب نموندم از آجی خدافظی کردم و اومدم خونه...

حاجی اومد و کلی با آب و تاب دارم براش تعریف می کنم اونم از عمق جان می خنده ...حاجی میخندی!? のデコメ絵文字

من مجروح شدم ...نخند ...دِهَع...

دیگه مطمئن شدم حوادث تموم شده ...نشستم پای تلوزیون .دیدم کمر درد اجازه نمیده اومدم دراز بکشم یهو شیشه آب افتاد تو سرم ....ای خدااااااااااااااااااااااا

حاجی که از خنده غش کرده بود

نمیدونم چی شده که زنده موندم....!? のデコメ絵文字



+ زنگ زدم به آجی میگم شیشه آب هم افتاد تو سرم  در حالی که خنده امونش نمیده میگه اشکال نداره حاجت روا میشی .....فک و فامیه داریمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

+ ما که مجروح شدیم...ولی امیدوارم برای شما روز خوبی بوده باشه و عیدتون مبارک

+++تسلیت ؛ به تمام خانواده هایی که پارچه نوشت خیر مقدمشان سیاه پوش شد....:(

  • ܓ✿ بانوی بهار

روزمرگی

نظرات  (۲۴)

  • زهرا نیازی
  • وای چقدر اتفاق افتاده برات ;-)
    عیدت مبارک *
    پاسخ:
    :)
    عید شمام مبارک
  • بچه شیعه غدیر
  • من اینور سیستم مردم از خنده آجی خانومتون حق دارن
    همینکه زنده موندین صلوااات
    پاسخ:
    شماهم بخندین
    اشکال نداره
    هعییی
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • طلبه آینده
  • سلام عزیز جانم
    آخ که بعد از یک شوک خندیدم
    ممنونم ازت
    پاسخ:
    سلام گلم
    شوک ؟برا چی؟
    قربانت
    تو هم بخند
    اینم از دوستام
    سلام
    صدقه ای کنار بزارید
    عیــــــــــــــــد شما هم مبارک
    پاسخ:
    سلام
    حاجی باید کنار بزاره

  • طلبه آینده
  • نه بابا خنده ی ما از خوبیه
    اگر این اتفاقا برام افتاد شمام بخند(;
    ((((((:
    پاسخ:
    باشه از عمق جان می خندم
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



    ببخشید ولی خیلی خنده دار بود....خخخخخخخخخ
  • 🍁عارفه الزهرا🍁
  • سلام علیکم خواهری با شرمندگیااما....
    اخی  عزیزم یه صدقه بنداز
  • طلبه آینده
  • یعنی دوست دارید اتفاقی برام بیافته
    آخه چرا؟(;
    پاسخ:
    وای نه گلم
    ولی خب خنده خونم افتاده بدم نمیاد کمی به دوستان بخندم
  • آذین &گیتی
  • ببخشیدااااا ولی منم کلی خندیدم...
    خخخخخخخخخخخخخ

     همون اول یه صدقه کنار میذاشتید..

    پاسخ:
    باشه
    می بخشم
    همچین ادم بخشنده و بزرگواری هستم من ......
    هههههههههه
  • مـاه بـانو :)
  • عیدت مبارک مهربونم :***
    پاسخ:
    قربان شما
    بر شما هم مبارک...
    ههههه
    عیدتون مبارک***
    پاسخ:
    هههههه
    عیدخودتونم مبارک###

    رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

    ..بروزم,,خوشحال میشم سربزنید..

    رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

    ..بروزم,,خوشحال میشم سربزنید..

  • بهروز دلاور
  • با سلام
    در پایگاه اینترنتی http://fekreno.blog.ir خدمتگزارتان خواهم بود
    موفق باشید
    تسلیت میگم ما هم به این خانواده ها...
    وااااااااااای حوصله ندارم بخونم میشه خلاصه تو نظرای وبم بگی؟
    تو رو خدا التماست میکنم
    پاسخ:
    دیگه هیچ وقت التماس نکن و قسم نده این مطلب ارزش قسم دادن نداشت
    همین طوری هم حاضر بودم خلاصش کنم برات
    خوندمش
    آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    + تسلیت

    البته از پایین به بالا خوندم
    پاسخ:
    تسلیت
  • سروش شهبازی
  • جا داشت این مطلب را یه زمان دیگه منتشر می کردید.
    اللهم عجل لقاطع دابر الکافرین الفرج
    مطلب "حرم در دست حرامیان" را در وبلاگ بنده، در همین زمینه مطالعه بفرمایید.تشکر

    پاسخ:
    بله درست میفرمایید.
    ولی قبل از وقوع حادثه مطلب منتشر شد 
    چشم
    ممنون ازیادآوریتون
    همچنین
    پاسخ:
    چشمتون بی بلا
  • همسر سید علی ...
  • سلام بانو 
    الان خوبید ؟
    ان شالله همیشه موفق و پیروز باشید ...
    پاسخ:
    سلام
    اره گلم همون موقع خوب شد
    یکم جو سازی کردم
    سلامت باشی
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • سلام  الان که خوبید؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بلههههههههه

    فداک یا امام هادی

    آسمانیست جلوه های شما

    روی چشمان ماست جای شما

    حضرت جبرئیل با بالش

    طاق نصرت زده برای شما

  • مـاه بـانو :)
  • حادثه منا بدترین حادثه بود :(

    مخصوصا مرگ قاری برتر کشورمون !

    خیلی سخت بود خیلی !!

    روهشون شاد

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
    پاسخ:
    :(روحشون شاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">