♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

قرار دلم بی قرار توأم

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

تو آغاز مهربانی در قلبم و هدیه خداوند به وجود خسته ام...

آری ،تو راست می گویی...

کاش زودتر همدیگر را می یافتیم ...

کاش از همان روز اول لمس این دنیا دستان مهربانت را لمس می کردم...

کاش این همه دوری در میانمان نبود...

دلم برای همه روزهایی که بی تو و با فکر به هیچ و پوچ گذشت می سوزد...

کاش از روز آغازم تو بودی ...



+ از پاییز متنفرم از پاییز با تمام زیباییهاش.زرد شدن برگ درختا نا امیدم میکنه.آسمون که ابری میشه ابر سیاه بغض گلوم رو فشار میده.بادهای پاییز مضطربم میکنه.با بارون پاییز میبارم و خدا نکنه پاییز سردی باشه وگرنه دل بیچاره یخ میبنده.....

+ قرار دلم بی قرار توأم....یادش بخیر این پیامت آقاهی ...هنوزم وقتی میخونمش بی قرارت میشم...

+ الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علیه السلامعید سعید غدیر مبارک

  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

نظرات  (۱۷)

سلام
منم همیشه همچین حسی به پاییز داشتم...ولی دلم میخواد امسال متفاوت نگاه کنم!!
التماس دعا داریم
پاسخ:
سلام
:)
محتاجم
  • زهرا نیازی
  • اتفاقا من عااااااااااشق پاییزم :) چه قشنگ بود
    پاسخ:
    خب هر کسی یه حسی داره
  • طلبه آینده
  • سلام بانو جان
    مگه آقاتون کجان؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    جایی نیستن.

  • همسر سید علی ...
  • سلام بانو 
    چه جالب ... من فکر می کردم افرادی که روح لطیفی دارن اتفاقا عاشق پاییزن ... 
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ...........من عاشق بهاریم با همه لطافتش
    همچنین
    :)
    ازصمیم قلب میگم..
    الهی گل عشقتون همیشه بهاری بمونه!

    پاسخ:
    قربان شما
    ممنون بابت دعای قشنگت
    سهیلا خوش بحالت
    پاسخ:
    عزیزمی
    سهیلا خوش بحالت
    پاسخ:
    عزیزمی
    سهیلا خوش بحالت
    پاسخ:
    عزیزمی
  • طلبه آینده
  • پاسخ دادم به نظرتون بانو
    چ قشنگ بووووووووووود
    پاسخ:
    چشات قشنگه دیددددددد
    کاش لایق این همه مهربانی ها و عاشقانه هایت باشم...
    پاسخ:
    :)میدونی که هستی 
  • بچه شیعه غدیر
  • اخی چه نظر متفاوتی
    پاییز دوسداشتنیه هرچند اضطراب یه جزء جدایی ناپذیره ازش
    پاسخ:
    دیگه اینم حس منه
    عید غدیر مبارک
    پاسخ:
    همچنین
  • طلبه آینده
  • خیلی ممنونم
    عید غدیر بر شما مبارک باشه
    راستی سلام

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • آذین &گیتی
  • سلام
    ان شاالله تا همیشه کنارهم و خوشبخت باشید...

    عیدتون مبارک

    :)))))
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    همچنین
    عااااااااااااااااااالی بود لایک
    پاسخ:
    ممنون
  • محب مهدی (عج)
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">