♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

ماهرانه میکشم،انتظار را ...

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ

آخر انتظار سر رسید...

و چشمانم بعد از روزها در چشمانت گره خورد...

حتی زمانی کوتاه نتوانستم پلک بر هم بزنم ...

میترسیدم...

می ترسیدم چشم بر مهربانی چشمانت بسته بماند...

حتی لحظه ایی درنگ جایز نبود...

جای دیگری هم برای پناه آوردن نبود...

جز بیکران آغوش مهربانت...



+ وقتی انتظار را برای تو می کشم ،نقاش ماهری می شوم.زیبا می کشم.دیدنی و بی نظیر...

+ ایام تبلیغی محرم 14 روز طول کشید...کیلومترها باهم فاصله داشتیم...

+ چقدر نبودنت سخته

+ چهارشنبه 6/8/1394 منگنه میشه به روزهای خاص...روزی که بهترین خبر عمرمو شنیدم...

  • ܓ✿ بانوی بهار

انتظار

حرفهای دلم

روزهای خاص

نظرات  (۱۹)

جای دیگری هم برای پناه آوردن نبود...

جز بیکران آغوش مهربانت...

لاییییییییییییک

پاسخ:
:)
اگر کسی در جهت رویا و گمان های خویش گام بردارد و کوشش کند و آن گونه زندگی را که در دنیای خیال برای خود مجسم کرده است فراهم سازد، با موفقیتی که در لحظه های عادی به دور از انتظار است مواجه خواهد شد.((هنری تورئو)) 
  • أَنَا یَمَانِیٌّ
  • شعار پشت شعار
    کاش جایی بود که آدم ها می رفتن و مثل کارواش خودشونو از شعارهای به زعم من کثیف و دروغ کارانه پاک می کردند!
    کارواش شعار شویی!
    پاسخ:
    یکی از این کارواش ها بزن اولین مشتریش هم خودت باش ....
  • طلبه آینده
  • سلام بانو.جان
    ممنونم از پاسختون
    حالا بهترین خبرتون گفتنی هست؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خواهش
    نه
    شاید در آتی گفتنی بشه
  • خانوم دمدمی
  • عشقتون مستدام🌺
    پاسخ:
    سپاس
    وبت خیلی خوبه به من هم بسر
    پاسخ:
    می سرم
    ممنون
  • مـاه بـانو :)
  • انتظار واژه ی قریبیست .. 

    روزگارت مملوء از خوشی :*
    پاسخ:
    قربونت ماه بانوی گل 
  • همسر سید علی
  • سلام بر بانوی بهار جان 
    خب به سلامتی..  چشمت روشن عزیزم...  راستی اون خبر خوب چیه ؟
    نکنه به همون خوابت مربوط می شه ؟😉
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    در اینده خواهم گفت عزیز جان
  • عارفه الزهرا
  • خوش خبرباشی بانو بهارجانم
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیزم
    چه خبری؟ اومدن حاجی؟ سهیلا دعا کن برام.... 
    پاسخ:
    میگم گلم
    زوده الان
    بله اومدن
    چشم عزیزم.خیلی وقته ازت بی خبرم .چه میکنی؟
  • نآرینـ بآنو
  • خیلی هم خوب :)
    پاسخ:
    :)بله
    زندگی زورکی 
    پاسخ:
    وا مگه زندگی زورکیم میشه؟
    ازدواج کردی ؟
    هنوز دوران عقدی؟
    نه عزیزم هنوز دوران عقدم.سهیلا اصن انتظار زندگی ای که الان دارمو نداشتم هیچی باب میلم نیس هیچی
    پاسخ:
    ازدواج کن...
    درست میشه .وقتی برید زیر یه سقف اکثر مشکلات حل میشه
    برات آرامش آرزو میکنم
  • طلبه آینده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام خواهر مهربون
    ** *** ***** ****** **
    ** ****** ** **** *****
    ******
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    یکم صبر کن میگم خودم خواهری
    ببخشید متن رو حذف کردم خیلی واضح بود
    ممنون عزیزم بعید میدونم آرامشی در کار باشه 
    پاسخ:
    تا وقتی بعید بدونی همینه گلم 
    به به 
    چه خوب
    ...
    چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند
    وتماشای توزیباست اگر بگذارند
    پاسخ:
    :) بهله...
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    این جا می شود که انتظار را باید ارتقا بخشید.. آن کس که انتطار را فهمیده است می تواند ترقی اش دهد به مفهومی والاتر از یک انتطاری در قید زمان و مکان...

    پاسخ:
    سلام
  • همسر سید علی ...
  • سلام بانوی بهارم 
    عزیزم ، دلتنگ چی ؟
    حاج اقا که تازه اومدن ...
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نمیدونم
  • همسر سید علی
  • سلام 
    چرا باز نیستی ؟
    قرار بود اون خبر خوبه رو بیای بگی... 
    :)))
    پاسخ:
    سلام گلم
    مهمون داشتم کلی دورو برم شلوغ بود باز دوباره یهو گذاشتن رفتن
    میگم دیر نمیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">