♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

کربلا

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ
دارم از دلتنگی دق مرگ مییشم
حاجی امروز رفت کربلاااااااا


+ خوشحالم که قسمتش شد و رفت چون خیلی دلش میخواست بره
+ ناراحتم که قسمتم نشد
  • ܓ✿ بانوی بهار

روزمرگی

نظرات  (۱۱)

  • دختر مهتاب من زنده ام
  • ناراحت نباش فاصله تا کربلا فقط یک سلام
    پاسخ:
    السلام علیک یا ابا عبدلله.........
  • مـاه بـانو :)
  • ای جان ..

    قصه نخور عزیزه دلی :×

    زودی بر میگرده ^ــــ^

    تا بیاد ما پیشتیم گلی :×
    پاسخ:
    نه ان شاالله غصه نمیخورم
    مممنونم:**
  • همسر سید علی ...
  • و الله که شهر بی تو مرا حبس می شود ...
    آقاسید هم رفته 
    پاسخ:
    ....
    :(
    هیییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    :(
    :(
    منم جاموندم!
    پاسخ:
    ان شاالله قسمتتون بشه
  • طلبه آینده
  • سلام بانوی بهار جونم 
    ان شاءالله عوضش تمام این زحمات رو برای حضرت فاطمةالمعصومه انجام بدین ان شاءالله اجر رو عمه سادات خواهد داد
    ممنونم از این که با من انقدر راحت صحبت کردین
    دوستتون دارم
    ان شاءالله دفعه ی دیگه هم رو ببینیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ان شاالله
    قربونت برم
    ما نیز هم
    محتاج دعاهاتونم
  • محب مهدی (عج)
  • آرزو بر دلم ماند
  • طلبه آینده
  • سلام سهیلا جان
    هنوز صابخونتون برنگشتن
    آبگرمکن چطور درست نشد
    بیرون نرفتید هنوز؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    مجبور شدم برم اصفهان خونه بابا
    زنگ زدم گفتن درست شده
    امروز بر میگردیم
  • همسرسیدعلی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام 
    خوبی ؟
    نیستی 
    ***** **** ** ** **** ** ***** 
    ان شالله که همیشه موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خیلی سر خودمو شلوغ کردم زیاد حسش نیست بیام
    ان شاالله شما هم موفق باشید در تمام مراحل و در چند سال اینده در مرحله دکتری
  • مـاه بـانو :)
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    چشم چشم .. چرا که نه ^_^

    ********
    پاسخ:
    حواسم بود بهبخش خصوصی پیامت بانوی ماه عزیزم
  • محمد حسین مهری
  • سلام مطلبت عالیهههه
    به وب منم بیا
    سعی کن لینکم کنی
    وبتعالیههههههههههههههههههههههههههههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">