♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

چقد زود این همه وقت گدشت.......

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

سلام

فعلاکه همه رفتن و تنهام پس فقط به خودم سلام

خوبی خودم جان؟با تنهایی چه میکنی؟

هیچی دیوونه شدم با خودم جان حرف میزنم؟...والا....روانی شدم...!

اووووووووووووووه از اسفند تا حالا با اینجا قهرم ...

هشت ماه ......اووووووووه.خیلیه هااا....

خب دیگه ...

توی این هشت ماه چقد اتفاقای تلخ و شیرین افتاد....

با چه ترس و لرزی زایمان کردم و خدا بهم یه پسر داد....اقا علیرضا...

روزها لحظه ها ساعت ها و خلاصه گه زمان چقد تند تند میگذره.....

نمیدونم دیگه چی بگم انگار نوشتن یادم رفته ....

اها راستی حاجی دیشب رفت کربلا با علیرضا تو خونه تنهاییم ...




  • ܓ✿ بانوی بهار

نظرات  (۱)

  • طلبه آینده
  • به به سلاااااااااااااااااااااام🤗🤗😇😀
    ببین کی اینجاست
    خوبی بانوی بهتر عزیزم⚘⚘
    چه میکنی
    نی نی کوچولو خوبه 
    ان شاءالله که همسرتون به سلامتی برگردن
    منم دیگه متاسفانه وبلاگ خیلی کم میام در حدی که ببینم کسی نظر گذاشته باشه یا کسی مطلب جدید بذاره 
    الانم بعد از مدت ها اومدم دیدم شما نظر گذاشته بودی تعجب کردم گفتم واقعا بانوی بهتر همون سهیلا خانمه یا نه
    بیشتر اینستاگرام هستم شمام بیای اونجا به نظرم خوبه
    راحت تر میشه مطلب گذاشت و چون با عکس هست حس بهتری منتقل میکنه 
    یار طلبگی هم اونجا هست
    حالا شما خواستی بیای بهم یه پیام بده تا دنبالت کنم
    واقعا خوشحال شدم دیدم مطلب جدید گذاشتی
    برای پیامت هم نه راستش متاسفانه کربلایی نشدم
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم
    الحمدلله خوبیم
    دعا بهجونت الان در حال حاضر دارم شله زرد درست میکنم برای شوهرم.
    من اقامون اجازه نمیده اینستاگرام و اینا بیام
    فعلا همینجام
    خوشحال شدم از نظرت عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">