♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

13 دی 92 ساعت 9:30 شب

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

یاد قَبِلتُ گفتنت آرامم می کند...

چنان با اُبُهَت و مردانه بود که دلم می خواست طنین صدای زیبایت جاودانه بماند...

خواسته ام اجابت شد...

هنوز فکر آن لحظه،صدایت را در گوشم طنین انداز می کند...

اصظرابها و اشکهای خود من نیز برایم فراموش ناشدنی است...

اشکهایی که با بله گفتنم خشک شد...

و دلی که به بودنت قرص شد...

و همه مبهوت که اینهمه گریه چرا؟؟؟





+راستش را بگویم بهتر است انگار

روزی گفتی یکی از استادهامان گفته دعاهایی هستند که بر دیگر دعاها حق وِتُو (ارجحیت)دارند.یادت هست گفتم :خب راست گفت ؟و تو بی توجه به حرف من داشتی حق وِتُو را معنا میکردی !!!همین چند روز پیش بود حتما یادت هست...

روزهایی در زندگی ام گذشت که به خاطر هر لحظه اش پشیمانم .در همان روزهای سختِ اشک و آه و ناله یکی در میان به خدا می گفتم من آرامش می خواهم ،من همانی را می خواهم که تو برایم کنار گذاشته ایی و چه شیرین اِنَ مَع العسر یسرا معنا شد برایم...

آن روز تو حق وِتُو را معنا می کردی و من غرق بودم از سپاس خدا که تو را برایم کنار گذاشته بود....

آرامشم،سالروز پیوند ابدی مان مبارک

  • ܓ✿ بانوی بهار

سالگرد عقد

نظرات  (۱۲)

سلام عالی بود به منم سربزن
پاسخ:
سلام ممنون

  • طلبه آینده
  • سلام مامان مهربون
    سالروز ازدواجتون مبارک 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون
    البته سالروز عقدمونه ولی بازم ممنونم
    :)
    پاسخ:
    :)
    سهیلای خوبم سالروز عقدت مبارک باشه عزیزم ایشالا سال آینده جشن سه نفری بگیرین.
    پاسخ:
    ممنونم الهام جون
    ان شالله سه نفره شدن شما
  • فاطمه خانوم
  • سعام آبجی.ان شاالله همیشه خوشبخت باشید....شما وهمسرتون طلبه اید؟؟پایه چندم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله ممنونم
    من نه ولی همسرم طلبه هستن پایه 10
  • دلا بانو
  • مبارک باشه عزیزم
    همنشین بهشتی هم باشید ان شاالله:)
    پاسخ:
    سلامت باشی دلا بانو جان
    ان شاالله
  • دختر مهتاب .....
  • مبارک باشه ...
    انشالله هردوازحوریان بهشتی باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    ان شاالله
  • همسر سید علی ...
  • سلام دوستم 
    سالگرد ازدواجتون مبارک ...
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    سپاس:))
    بازم مبارکه عزیزیممممممممممممممم
  • محب مهدی (عج)
  • سلام.مبارک باشه.ان شاالله همیشه در کنار هم سبز باشید
    سهیلا جون کجایی پس
    پاسخ:
    در خدمتم
  • من عاشق زندگی با طلبه ام
  • سلام خواهری خوب هستید انشالله نی نی خوبه؟؟؟
    کجایی نیستی؟؟
    بروزم خوشحال میشم بهم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوبم الحمدلله
    درگیر بودم
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">