♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

عنوانم نمیاد...

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

از بهار عاشقی مان شروع شد.از همان روز که گفتم یک سال به زبان ساده است...

به لطافتت هم رحم نکردند و نه حتی به نوازشگری آغوش مهربانت....

زیبایی یکی شدنمان و لذت خوشبختی مان را هم .....

و نفهمیدند که خیره شدن در زلال چشمانت تو فقط برای من است...

به صدایی که بی شک زیباترین ملودی دنیا در گوشم بود هم بی رحمی کردند...

و به آرزوی روز آغازمان طمع ورزیدند...

شاید آنها هم چون من جای دیگری برای پناه آوردن ندارند جز بیکران آغوش مهربانت و برای آنها هم عاشقانه آرامی است صدای تپش های قلبت آسمان من...

شاید نفهمیده اند اینها همه از عمق جان من است و فقط برای توست....

شاید نمیدانند راضی نستم.!!!





+ متن بالا جمع اکثریت پست های وبمه که ازشون کپی برداری شده ...حتی تو قسمت مالکیت معنوی بخش مدیریت میشه فهمید که چه کسی کپی کرده!ولی چه فایده؟؟؟

+ نمی دونم چرا اینقدر از این کار دلگیر شدم ...(از اینکه عاشقانه هام را دزدیدند!!!!!!)

+ اینها اگر چه کم ولی خیلی برام ارزشمند هستن...

+خیلی دلم گرفته....

+ تصمیم گرفتم با این وب خداحافظی کنم و دیگه دل نوشته هام را هیچ وقت توی نت نذارم...

+ به همین دفتر و خط ناخوشم بسنده میکنم ادامه نوشته ها که میخواستم برای حاجی بنویسم هم جاشون توی همین دفتر امن تره...

+ حاجی جانم شرمنده این تصمیم را تنهایی گرفتم...

+ان شاالله از این به بعد یه جور دیگه غافلگیرت میکنم...

+ خدانگهدار

  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

خدانگهدار

نظرات  (۱۱)

  • دختر مهتاب .....
  • انشالله همه چی حل میشه ....انشالله
    پاسخ:
    :)
  • طلبه آینده
  • سلام بانو جان
    اخی چه بد که شما رو تنها گذاشتند؟


    ای بابا سهیلا میخوای بری
    حیفه وبلاگ خوبی دارید
    یه سوال چه اشکال داره دیگران کپی کنند
    باز خوشحالم که باهاتون میتونم در تماس باشم
    گاهی کسانی یکهو میرن و من بیخبر میمونم و خیلی برام ناراحت کننده است
    امیدوارم نظرتون عوض بشه:)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نمیدونم چه اشکالی داره
    بهم برخورده
  • محب مهدی (عج)
  • سلام گلی.یعنی چی؟داری میری؟ان شاالله که ببخشی .مهم محبت قلبت نسبت به حاجیه که کسی اونو نمیتونه بدزده،اونا توی قلبت حک شده
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    هستم
    دیگه نمینویسم
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • کجا رفتی به این زودی دوباره؟
    پاسخ:
    مگه قبلا کجا رفته بودم؟
    عالی بود
    پاسخ:
    !
  • همسر سید علی
  • سلام 
    خوبی ؟
    یه بار تو یه پستی که نوشته بودی خوندم که گفته بودی عیبی نداره مطالبت رو دیگران بفرستن برای دیگران 
    شاید اون بنده خدا که کپی کرده از این مطلبت فکر کرده عیب نداره 
    ناراحت نباش 
    پیش میاد این چیزها تو دنیای مجازی 
    :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    اون قضیه اش فرق میکرد
    حساس نشو

    بیا بازم بنویس
  • من عاشق زندگی با طلبه ام
  • سلام خواهرجان بروزم
    پاسخ:
    میخونمت
  • همسر سید علی
  • سلام
    دیگه نمی نویسی ؟
    پاسخ:
    سلام نه
    دلام....

    جوینده یابندس...بالاخره جستمت!:)
    پاسخ:
    سلام چشمت روشن
    وبت نیست که؟؟؟
  • ܓ✿ سامره ܓ✿
  • سلام
    حس تون رو درک می کنم اما ننوشتن یه کمی منفعلانه عمل کردن نیست؟
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم والا
    ولی تصمیم گرفتم باز بنویسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">