♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

خداحافظ کلبه عشق نقلی ...

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

حال من خوب است مهربانم

این بغض ها که گاهی میشود اشک را اگر این چند روز یواشکی ریخته ام خودم هم دلیل اش را نمیدانم !!!رفتن از خانه ایی که انتخاب خودم نبود ؟یا شوق خانه ایی که دو نفری انتخابش کردیم ...



+سلـــــــــام با بسی بسیار تاخیرو عرض شرمندگی

+ دوشنبه اسباب کشی داشتیم ...

+مستاجری و اسباب کشی واسه من که از اول خونه بابا بودم و طعمش را نچشیده بودم خیلی سخت بود ولی آقاهی به خاطر شغل پدرشون از بس این طرف واون طرف بودن راحتتر با این موضوع کنار اود

+تقریبا وسایل را جابه جا کردم ...

+ بی بی مهربونم به خاطر همه چی ممنون به خاطر اون روز به خاطر اینکه زودی جوابمو دادی...به خداجونم هم بگو هزار بار شکر

+آقاهی مهربون این چند روز به خاطر من خیلی اذیت شدی شرمندتم مهربونم .خسته نباشی .خداقوت .


  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

نظرات  (۸)

  • طلبه آینده
  • سلام خواهر عزیزم
    خوبی
    آخی اول فکر کردم شمام میخوای خداحافظی کنی
    اتفاقا مهاجرت چه از یه خونه به خونه ی دیگه چه از یک شهر به شهر دیگه دیگه برکت داره(نقل به مضمون از طهورا خانم شنیده بودم)
    من که تجربه اشو دارم به نظرم واقعا برکت داره واقعا اتفاقات جدید و.قشنگی رخ میده
    امیدوارم برای شما هم همینطور باشه و پشیمون نشید
    توکل کنید بانو جان
    ان شاءالله اونجا خیلی بهترین ها اتفاق بیفته
    ^_^
    پاسخ:
    سلام مهربون
    ممنونم خوبم شرمنده نشد جواب پیامک ها را بدم خیلی وقته واسه گوشی شارژ نخریدم ...
    ان شالله زندگیت همیشه پربرکت باشه خانمی
    توکل ب خدا
    ان شاالله
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • :)
    دلمون تنگیده بود
    پاسخ:
    همچنین:)
    راستی فرزندتون دختره یا پسر
    پاسخ:
    ؟ها؟
    سهیلا جونم خونه ی نو مبارک منم دارم جهازمو میبرم بچینم
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    عه بسلامتی
    زود نیست حالا؟
    مگه عروسی اردیبهشت نیست؟
  • همسر سید علی
  • سلام عزیزم 
    خوبی ؟
    خب خدا رو شکر...  ان شالله خونه جدید پر از برکت و خیر و خوشی باشه براتون 
    پاسخ:
    سلام گم
    الحمدلله
    ان شاالله.خیلی ممنون
  • من عاشق زندگی با طلبه ام
  • سلام.انشالله این خونه جدید براتون پر ار برکت وشادی وسلامتی ونی نی خوشگل مشکل براتون باشه..
    با اخرین قسمت من عاشق زندگی باطلبه ام بروزم خواهرجان
    پاسخ:
    سلام عزیزم خیلی ممنونم.
    ان شالله .
    خدمت میرسم
    احتمالاً بعد ماه رمضون زوده ولی میخوام باحوصله بچینم
    پاسخ:
    به سلامتی
    ان شالله به همیشه به  شادی
  • محب مهدی (عج)
  • به شادی و دل خوش ان شاالله
    پاسخ:
    ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">