♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

ت و ل د تـــــــ♥ــو

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

یه تاریخای خاصی توی زندگی ما آدما وجود داره که هر چقدرم دنیا با کاراش مشغولمون کرده باشه 

محــــــــــــــاله فراموششون کنیم...

مثل امـــــروز که واسش لحظه شماری میکردم...

happy-birthday-greeting-card-5


+ تولدت مبارک نازنینم

نوشته بالا مال خودم نیست !

+ کار خاصی نکردم امسال واسه حاجی جون یه ژله بستنی بسیار زشت درست نمودم که توی ادامه مطلب قایمش کردم



البته شمع و اینام داشت ها این ساده و بی آلایششه بعد یکم خوشگلش کردم و ازش رونمایی کردم
  • ܓ✿ بانوی بهار

تولد

حرفهای دلم

نظرات  (۵)

  • عارفه الزهرا
  • سلام خواهری 
    همین که شما از نی نی مراقبت میکنی کلی هدیه اس...
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    :) راست میگیا نباید براش کادو میگرفتم :))
  • دختر مهتاب .....
  • مایه جور دیگه درست میکیم تولدش مبارک
    پاسخ:
    چه طوری درست میکنید؟
    میشه به ماهم یاد بدید؟
    قشنگه که..
    من همینم بلد نیستم.
    پاسخ:
    عزیزم..
    اخه چقد تواضع !!!
    زیاد سخت نیست لینک اموزشش را برات می زارم
  • محب مهدی (عج)
  • دست گلت درد نکنه.مهم اینه که با مهر و محبت درست شده،پس قطعا خوشمزست
    پاسخ:
    اره خوشمزه بود:)
  • رایحه بانو
  • +++++++++++++++++
    وبلاگتون را دوس دارم موفق باشید...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">