♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

مُفَسِــر نگاه تـــ♥ـــواَم

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

تــــــو نگاهت را به کتاب تفسیرت دوخته ایی و من نگاهم را به تــــــو ...

تــــــو تفسیر می خوانی و من لحظه لحظه نگاهت را تفسیر می کنم...

هر از گاهی سرت را بالا می آوری ...

این نگاههای یوا شکی ات را دوست دارم ...

من همین نگاههای مهربانت را تفسیر می کنم .می شود یک کتاب قطور !

و این کتاب را با دست خط اختراعی دِلَــــم می نویسم ...

این تنها کتابی است که هیچ عالمی به آن علم ندارد...

تنها من تفسیر نگاهت را می دانم...


سلام

+ تویی فانوس روشن تو شب تار .واسه این دل سر گشته بی یار ...整理 のデコメ絵文字 میلاد  امام رضا علیه السلام  رو تبریک عرض می کنم.

+ دلم گرفته...

+ این نوشته را توی وب قبلیم نوشته بودم دلم براش تنگ شده بود ...واسه اون وقتیه که حاجی امتحان تفسیر داشت...بلاگفای بی ادب همه خاطراتمو پاک کرد...شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه


  • ܓ✿ بانوی بهار

آرامش

حرفهای دلم

دلتنگی

نظرات  (۱۱)

عااااااااااالی
پاسخ:
سپاااااااااس
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    زیبا بود.موفق باشین
    ولادت امام رضا علیه السلام مبارک
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.سلامت باشین
    حاجت روا
    عیدشماهم مبارک
    پاسخ:
    :)
    سلام
    میلاد امام رئوف مبارک
    پاسخ:
    سلام

    سلام
    چه عجب؟؟
    +
    از ابتدای متن، بوی حاجی میومد...
    پاسخ:
    سلام
    وقت نبود


    سلام بانو جان
    میلاد حضرت علی بن موسی بن الرضا علیه السلام بر شمامبارک
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    برشماهم مبارک
    حافظه ام از کار افتاده
    هر چی فکر میکنم یادم نمیاد عید رو تبریک گفتم یا نه
    برا اطمینان :
    عیدت مباااااااااارک بانو بهار عزیز
    مهمان ما باشید...
    پاسخ:
    ان شاالله خدمت میرسیم
    مثل همیشه قشنگ می نویسی...
    یادش بخیر وقتی که این را نوشتی ...
    پاسخ:
    :*

    امشب 

    ماه دوتا میشه یعنی کره مریخ خیلی نورش زیاد میشه و انگار که دوتا ماه تو آسمونه

    اگه میخوای بدونی چی میشه به وبلاگم سر بزن و متن رو بخون.وب خوبی داری موفق باشی.
  • محب مهدی (عج)
  • عیدتون مبارک گلی.
    پاسخ:
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">