♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

ای عشق در آتش تو فریاد خوش است ...

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

آب جوش آمده بود ...

چینی بند زده احساسم را پر کردم از او و عشق دَم کردم...

رنگ و بویش ناب است ...

و به قول بابا...

لَــب سوز است و لَــب دوز....



+این دلتنگی ها انگار تمومی نداره ...

+آقاهی بهونه گیری هام دست خودم نیست واسه مهربونیات ،واسه صبوری هات ممنونم ...

+بی بی مهربونم از زل زدنهای بی دلیلم به ضریحت خسته نشی ها ...

دلمو به پنجره ،پنجره هاش گره زدم...


  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

دلتنگی

نظرات  (۱۹)

د
و
س
ت
ت
د
ا
ر
م

من رو بببخش که نمی تونم جای همه را پر کنم
پاسخ:
:)
ما بیشتر

سلام علیکم
حرفی ندارم فقط برای فرج اقا دعا کنین
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاالله دعا میکنیم
علی یارتون
سلام
عجب، چرا؟؟
پاسخ:
سلام
دیگه ...
ممنون از بازدیدت
پاسخ:
خواهش
ممنون از بازدیدت
پاسخ:
خواهش
  • همسر سید علی ...
  • سلام بانو 
    دلتنگی برای کجا ؟؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    میام وبت میگم
  • همسر سید علی ...
  • ای جااانم 
    راه دور بودن واقعا سخته ... نمی تونم بگم می فهممت چون تجربه اش رو نکردم ولی می دونم حتما خیلی خیلی خیلی باید سخت باشه  مخصوصا برای شما با این روح لطیفی که دارید (آیکون قلب و بوسه ) ولی اینم می دونم که شما حتما می تونی ، بلاخره شما بانوی بهارید ... 
    ;)

    هیعییی روزگار ... به نظر من یکی از دلایل این پر توقعی، ذختران دهه هفتاد و خانواده هاشون هستند که مسیله تفاوت سنی اصلا براشون مهم نیست و دخترشون رو با هر تفاوت سنی به عقد آقاپسر در میارن  و دامن می زنند به پر توقعی آقایون ... 
    خیلی جالبه که خود جامعه شناسها و روانشناسهامون هم از این وضعیت متعجب اند ... 
    منم خیلی دوستت دارم بانوی بهارم ...
    روح لطیفت برام واقعا قابل ستایش ...
    :)

    پاسخ:
    خیلییییییییییییییییییییییی سخته
    ان شاالله با یاری خدا میتونم .



    میترسن بوی ترشی محله را برداره :))
    سلام بانوی بهار جون
    شما کجایی هستید
    و اینکه متولد چه سالی هستید
    من حدس یزنم بیست سالتون باشه
    راستی حالتون بهتره
    ان شاءالله بانوی خوبمون حضرت معصومه کمک کنند هرکسی که مثل شما غریبه این غریبی براش راحت باشه و صبر و خوبیهاش رو بدن
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    یکم کم حدس زدی همون حول و حوش
    الحمدلله
    ان شاالله
    خدابزرگه
    همه چی حل میشه
    پاسخ:
    خدا که خیلی بزرگه ولی الحمدلله مشکلی هم نیست فقط یه خورده دلتنگیه
    سلام بر بانوووی بهاااارر. 
    خوشحالم که به اینجا اومدم.. 

    دوست دارم بیشتر باهم اشناشیم بمنم سربزن.
    پاسخ:
    سلام عارفه خانم خیلی خوش آمدی
    منم خوشحالم شدم کامنتتون رو دیدم

  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخ 
    مگه میشه اجی جونم
    چشم حتما فقط اون دنبال شده گان بت صفت را پاک کن میشن بدبخت شده گان
    پاسخ:
    خو گفتم یه وقت میشه من بلد نیستم
    باشه باشه الان بدبختشون میکنم:)خخخ
  • نفس سادات ......
  • دنبالی اجی.
    پاسخ:
    سپاس
    بدبختم نکنیاااا:))
    شما هم دنبال می شوی
    مراقب باش بدبخت نشوی :))
  • نفس سادات ......
  • توی تنظیمات اجی میتونی کد رو برداری.
    پاسخ:
    باشه.ممنون
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخخخخ مرسی
    پاسخ:
    خخخ نداره که...بش برسی..به همون مخاطب خاصی که نداری 
  • نفس سادات ......
  • ببخش به خدا یادم رفت من از اون ادمای بد قول نیستم.
    چون به لینکا زیاد اهمیت نمیدم اجی.تو  جزو دنبال شده گانی.
    و حالا هم لینک شدی عزیز
    پاسخ:
    میدونم گلم
    بالاخره همه از ترس بدبخت شدن اومدن ریختن سرت شلوغه
    ممنونم
    لینک و دنبال شدی عزیز
    پاسخ:
    :)
  • مـاه بـانو :)
  • بانوی مهربون من :)

    وبلاگ خیلی دوست داشتنیه :*
    پاسخ:
    عزیزم:)
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...

    آپم بدو بدو بدو بدو بدو بدو بدو بدو بدو بیا....
    پاسخ:
    سلاااااااام فیروزه جان دیر اومدم ولی خدمت میرسم
    گاهی بساط عشق خودش جور می شود
    گاهی به صدمقدمه ناجور میشود
    پاسخ:
    خدا نکنه ناجور بشود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">