♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

وقتی احساس در کلام نمی گنجد،تـــــــ♥ــو به همین د و ستت دارم های کوتاه من بسنده کن

♥حضور تو آرامش من♥

تا "من" هستی و تنها به فکر خویش بی قراری و دل پریش. "او" که برایت همسری از جنس خودت آفرید، وجود طوفان زده ات در ساحل "ما" شدن آرمید. لیک این آرامش پایان راه نیست....«ما»نقطه پرواز تو برای رسیدن به «او»است.مقصد،تنها یک خانه است ،خانه ی دوست .

یا رَبِّ ارْحَمْ

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

 یا اِلهى بَعْدَ تَقْصیرى وَاِسْرافى عَلى نَفْسى

 مُعْتَذِراً نادِماً مُنْکَسِراً مُسْتَقیلاً مُسْتَغْفِراً مُنیباً مُقِرّاً مُذْعِناً مُعْتَرِفاً لا

 اَجِدُ مَفَرّاً مِمّا کانَ مِنّى وَلا مَفْزَعاً اَتَوَجَّهُ اِلَیْهِ فى اَمْرى غَیْرَ قَبُولِکَ

عُذْرى وَاِدْخالِکَ اِیّاىَ فى سَعَةِ رَحْمَتِکَ اَللّهُمَّ فَاقْبَلْ عُذْرى

وَارْحَمْ شِدَّةَ ضُرّى وَفُکَّنى مِنْ شَدِّ وَثاقى 

یا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنى

سلام

+ اول از همه به خاطر ابراز محبت همه ی دوستای گلم ممنونم و بابت نگران کردنتون عذرخواهم.این گلها تقدیم به شما.

+ چند روزی که با خودم و وبلاگ قهر شده بودم و با یک کامنت حسابی بهم ریختم ...واقعا چقد ضعیفم...واسه خودم متاسفمشکلک های شباهنگShabahang

+ دو روز مهمون داشتم خیلی خوش گدشت از تنهایی در اومدم اما الان خیلی خونه سوت و کوره کاش نمی رفتن...

+ دیگه اینکه از هنرمندی های خودم بگم ....طی اقدامی بامزه نون های خوشمزه درست کردم و وقتی به مامانم خبرش رو دادم کلی بهم افتخار کرد

+و در طی اقدامی دیگر ژله رولتی درست کردم که اون ها هم مورد استقبال حاجی قرار گرفت و پیشنهاد داد برای مهمونی درست کنم اما وقت نشدشکلک های شباهنگShabahang

+ دیگه هیچی شکلک های شباهنگShabahang

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن ژله رولتی 

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن نان تابه ایی



  • ܓ✿ بانوی بهار

حرفهای دلم

دلتنگی

روزمرگی

نظرات  (۱۶)

  • مـاه بـانو :)
  • ای جــانم قربان دله نازکت بانوی مهربانم :×

    و سـلـآمی نو خوش اومدی عزیزم :)
    پاسخ:
    سلامی بانوی ماه عزیز
    سلام
    الهی که همیشه شاد باشی و بهاری، بانو
    ارحم گفتن هایمان با خدا ... همیشه فکر می کنم خدا متناسب با خدایی اش معنای یارب ارحم را برایمان عملی می کند یا متناسب با معنایی که در ذهن ما از این عبارت هست؟ یا رب ارحم تو ذهن شما چه معنایی داره؟ این ارحم رو چی معنا می کنین وقتی چنین دعایی رو از خدا می خواین؟
    پاینده باشی خواهرم

    پاسخ:
    سلام.سپاس زهرا خانم.
    چیزی که تو دلمه را نمیتونم بازگو کنم
    ممنونم .همچنین
    سلام بانو جان
    عکس هنرمندیاتون وبرامون بذارید

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    دیشب هر کاری کردم نشد آپلود کنم
    چشم می ذارم
  • عارفه الزهرا
  • بجححح سلام... 
    عهه باریکلاا خواهری.. 
    حداقوت... 
    عزیززم🌹🌹🌹🌹
    پاسخ:
    سلام عارفه جون
    ممنونم گلم
    کامنته رو پاک کردم گلم
  • همسر سید علی
  • سلام بانو 
    قهر چرا ؟
     بی خیال بابا 
    می گم ژله رولتیهات خوب در او می ؟
    نمی دونم چرا مال من تیکه می شه وقتی می خوام رولش کنم 
    😱
    پاسخ:
    سلام فاطمه جون
    :(از بس بدم
    باشه بیخیال
    اره خوب شد فقط دو سه تاش بعد از رول شدن ترک خورد...
    ژله رو فقط با یه لیوان سرخالی اب جوش آب کن و بزار رو بخار اب تا حسابی یه دست بشه بعد یه هفت هشت دیقه که از روی بخار برش داشتی بستنی ات را اضافه کن بعدشم که باید یک سات تو یخچال بمونه بعدم برش و رول ...من اینکارا را کردم 
    من ژله میخوام :)
    پاسخ:
    تشریف بیارید در خدمتیم
  • بچه شیعه غدیر
  • وبلاگتون بانمکه
    باافتخار لینک شدید
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام بانو جانم
    به به چه خوب درست کردید
    نون معمولیه؟لواش؟
    ممنونم از عکسا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    اره معمولیه توی تابه درست میشه
    خواهش
  • عارفه الزهرا
  • خواهری دستور پخت نونا رو مینویسی
    پاسخ:
    چشم میام وبت
  • عارفه الزهرا
  • یه دنیا ممنونم بوووووس
    پاسخ:
    قربانت
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام عزیزم
    ان شاءالله همیشه به شادیها باشی و دو رو برت شلوغ.
    دستور پخت نونو به منم بگید.
    چون تو تابه هست خیلی عالیه من از فر خوشم نمیاد
    به این آدرس برو میگه چرا ژله رولی میشکنه بعدش.
    asooneh.ir
    نوشته ژله رولی
    پاسخ:
    سلام خانوم چه عجب!!!
    ان شاالله ممنون همچنین...
    چشم
    منم چون فر ندارم از فر بیزارم:)
    ممنونم
    خوش اومدی عزیــــــــــــــــــــــزم
    پاسخ:
    سلامت باشی
    به به منم موخوام:))

    پاسخ:
    قابل دار نیست سیده جان
  • آذین &گیتی
  • سلام

    واااااای...چه عکسای خوشمزه ای....
    مخصوصا ژله رولتی...خانوم هنرمند ماشاالله...
    :))))

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    :)
  • محب مهدی (عج)
  • دست گلتون درد نکنه.هر دو عالی بودن.التماس دعا
    پاسخ:
    :)
    سلام
    میشه دستور نون تابه ای رو بنویسید؟
    ممنونم
    میدونم تو نت میشه پیدا کرد ولی یه دستور تجربه شده میخوام
    مچکرم
    پاسخ:
    سلام
    من خودم سرچ کردم توی سایت سوران
    بزنید نان تابه ایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">